2008/08/13

NEWSFLASH: Új Convoy szpotting!

Mindig megfogadom, hogy mostmár végképp lejövök az eBay-ről, mert iszonyú pénztemető, de a vége mindig az, hogy "na, még ezt"... Találtam két teljesen új szerelvényt, ami gyárinak tűnik és nem az eladó által manipuláltnak. Ráadásul az illető szokatlanul nagy fotókat is mellékelt. Az eladó amerikai, ami összecseng azzal, hogy az új Convoyok ott szoktak először megjelenni. Sajnálom, hogy nincs köztük sem új vontató, sem új vontatmány.

A trailer ablaka tetszik, bár nekem matricának tűnik.
Szép a DAF XF95 festése, sokkal jobban mutat, mint a sötétbordó.
A Ford Aeromax alváza már megint szürke, pedig mennyire jót tenne neki egy kis króm!
A tartálykocsi matricája kísértetiesen emlékeztet a CY-117-nél megismertre, de a cégjelzés nem 76, hanem Conoco.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csak azért nem vettem még új Convoy szerelvényt, mert drágának tartom, de ezek tetszenek... :)

De a Ford Aeromax-ból a DHL-es Fishbelly Trailer-rel párosítottat elfogadnám...

http://www.matchboxconvoys.com/CY115/CY115_01a.jpg

http://www.matchboxconvoys.com/CY115/CY115_04a.jpg

bármelyik jöhetne...

Ikarus 256 írta...

Kár, hogy a DAF-nak még mindig műanyag az alja, mert szép lenne szerelvény. Biztos nem hagyom ki, ha ideér.

Az új Fordokat még mindig nem szeretem. Nagyot csalódtam benne a Cheerios-os modellel.