2008/08/05

Dobozfétis: Francia Matchbox blister

Fogalmam sincs, hogy manapság hogyan csomagolják a Majorette modelleket sőt, azt sem tudom, hogy létezik-e még a francia cég egyáltalán. A nyolcvanas években azonban így csomagolták őket. Az eBay-en láttam ezt a francia kiadású Matchboxot, melynek a csomagolása kísértetiesen emlékeztet a korszak Majorette-jeinek pakkjára - talán nem véletlenül. Eltettem a képet, mert nem tudtam, hogy létezett ilyen és persze Charlie Mack sem említi.

Nem az MB-54 Personnel Carrier a nagy durranás, hanem a doboza.

3 megjegyzés:

Ikarus 256 írta...

Létezik még a Majorette, és mintha hasonló dobozban találkoztam volna valahol az autóikkal. Ha jól emlékszem gyűjtői darabnak hirdették a csomagoláson.

AndrewBoy írta...

Jaja nemrég vettem én is egy Majorette Honda NSX-et és hasonló a csomagja.

Névtelen írta...

Van még majorette és évek óta vadászom egy Fiat Coupé Turbo-ra...

Off:
http://stipistop.com/blog/2008/08/02/a-vilag-egyik-legertekesebb-matchbox-gyujtemeny/