2024/10/14

Hot Wheels 2024 Art Cars - '57 Chevy

2024-ben a mainline-on belül a Hot Wheels bemutatott egy tíztagú minisorozatot. Újabb bizonyíték, hogy a művészet az, amire rámondják.

Világosan emlékszem számos autókkal kapcsolatos művészi próbálkozásra, de egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány olyat láttam, amire elismerőleg csettintettem, hogy „ez igen!” A Hot Wheels 2024-es Art Cars minisorozata sem lett ilyen.

A tíz öntvényből álló szériát az köti össze, hogy a tetejükön a C R E A T I V I T Y szó egy-egy betűje áll. Csavar a történetben, hogy egyes öntvényekből több festési verzió is készült. Ez így némileg bonyolult, de lássuk részletesen:

  • C – Mod Rod, három változat, ebből egy Family Dollar / Dollar Tree exkluzív

  • R – '67 Camaro, egy változat

  • E – '67 Chevy C10, két változat

  • A – King Cuda, két változat

  • T – '57 Chevy, két változat, jelen post tárgya

  • I – Purple Passion, egy változat, de treausre hunt, sok sikert a teljes tízes öntvénysor kirakásához!

  • V – Mustang Funny Car, három változat, ebből egy Walmart exkluzív, Zamac

  • I - '70 Dodge Charger R/T, két változat

  • T – Speed Bump, két változat

  • Y – Mailed It!, két változat

Ízlések és pofontok, de én egyik iránt sem érzek különösebb birtoklási vágyat és őszinte leszek, az 1957-es Chevy is csak azért landolt a kosaramban, mert a szerelem vak. A Tri-Five függőségem közismert, nem vesztegetek rá további biteket.

A két öntvényből, amit a Hot Wheels használ ez az amit korábban készített Larry Wood, 1977 óta szerepel a kínálatban és nekem kevésbé tetszik mint a másik. Jelen időpillanatban ez az utolsó verziója. A minisorozat másik verziója ugyanez a „megfejtett keresztrejtvény” motívum, de fekete helyett egy olyan ocsmány árnyalatú zöld alapszínnel, hogy azt biztos nem vettem volna meg. A kisautón lévő libaf*s zöld árnyalat köszönő viszonyban sincs a kártyán lévő grafika színével. Az egy lényegesen retinabarátabb árnyalat, de szépnek azért nem nevezném.

Már régen biztos vagyok benne, hogy El Segundóban fogyasztanak ezt-azt a dizájnrészlegen. Valami más kemikália után kéne nézniük, mert ez a sorozat olyan lett, hogy biztos vagyok benne, hogy az az anyag súlyosan árt a C R E A T I V I T Y-jüknek.

Játék a betűkkel. A motorháztetőn én nem találtam értelmes kifejezést.

A "kreativitás" egyik T-betűje. Fentről-lefelé, balról-jobbra: "Hot Wheels". Balról-jobbra: "Heels" (Sarkak).

Ha ezt az oldalát is úgy kell olvasni, mint a tetejét, akkor "Pit Cars". Ha nem, akkor csak "Cars".

Fehérfalú abroncsok!

Hot Wheels logó!

Ide azért jól mutatott volna valami festés még, ami nem betű.

A csomagtartó fedelén én nem találok semmi értelmeset. Ti?

Értékelem, hogy a két oldal nem szimmetrikus.

"57 Chevy Bel Air" - nem mintha ti nem látnátok...

NRFB. Hú, hát őrülten művészi, na!

Nincsenek megjegyzések: