2024/07/05

Junior Matchbox Club MB-59 Porsche 944

Nem sokkal az után, hogy elém vetette magát a Matchbox GMC Wrecker Junior Club-os verziója műanyag alvázzal és papírdobozzal a Matchbox GMC Wrecker Junior Club-os verziója műanyag alvázzal és papírdobozzal, úgy ugyanabból egy hajtatlan doboz is felbukkant egy Porsche 944-es dobozával egyetemben. Nem tudtam egyiknek sem ellenállni, de főként az MB-59-es doboza indította el bennem a vételi szándékot. Túrtam is hozzá egy piros verziót, hiszen akkor az volt az elérhető változat belőle. De a változatosság kedvéért nem azt látjátok most, amiről 2009-ben írtam, hanem ez egy másik, világosabb belsővel rendelkező kivitel és az ablakai sem narancsos árnyalatúak. Szóval mind a kettő új e lapokon, remélem nektek is tetszik ez a páros.

Adta magát a dolog, ha már a GMC-ből is lett egy plusz dobozom, hogy összefotózzam  a két Junior Matchbox Club-os hajtatlan dobozt a hozzá passzoló autókkal. Legyen luxus a köbön, ha már a Porsche fém alvázas, akkor a GMC Wrecker se műanyag alvázzal álljon mellette, még a végén hátra billen a 944-es súlyától. A viccet félretéve ha belegondolunk most két, mai szemmel csak feláras szériába illő, fém alvázas és mozgó alakrészekkel rendelkező Matchbox a téma, éppen csak nincs gumiabroncs a kerekein.

Kerestem egy megfelelő "lakót" a doboznak, ami még mindig nincs összehajtogatva
A GMC-nél már megtetszett ez a doboz, így a 944-es dobozának sem tudtam ellenállni
Ezt a részét már láttuk összehajtva is
A dobozképek szerint pózolnak
Két, mozgó alkatrészekkel rendelkező, nem Moving Parts sorozatú Matchbox

Nincsenek megjegyzések: