2024/03/15

Matchbox Off Road Rally Series 3/12 - 1985 Porsche 911 Rally

Ez a bejegyzés gyakorlatilag a Matchbox MB-65 1985 Porsche 911 Rally-ról szóló frissítése, ugyanis ahhoz képest csak annyi történt, hogy az Off Road Rally Series kivitelből immáron birtoklok egy példányt. Igazából már meg volt akkor is, csak tőlem igen távol és fogalmam sem volt, hogy mikor is fog hozzám kerülni, ha egyáltalán. Azóta szerencsére épségben eljutott hozzám és ebből az apropóból készítettem egy csoportképet, ahol a legjobb tudomásom szerint az összes csomagolási módja megtalálható ami megjelent ezzel a dekorációval. Szóval ezzel szeretném lezárni ennek a változatnak a halmozását, elengedem a hiányzó kódszámúak beszerzését. Apropó kódszámok! Amikor ezt a bejegyzést írtam, egyúttal a Matchbox Cars Wiki oldalán is frissítettem azt a részt - ezelőtt még sohasem szerkesztettem -, beírtam ami nekem megvan, de ott nem szereplőket. Nem tudom, hogy van-e rajtam kívül még valaki aki figyelgeti ezeket a kódokat, illetve van-e értelme. Ezt majd az idő eldönti.

Matchbox Off Road Rally Series 3/12 - 1985 Porsche 911 Rally
Szerintem az összes csomagolási módját sikerült ezen a képen megörökítenem: Off Road Rally, 1-100 USA, Power Grabs, 1-100 ROW NRFB és végül egy bontott példány
A fenti kép készítésekor tűnt fel, hogy a kicsi és a nagy karton körvonala sem teljesen egyforma

Nincsenek megjegyzések: