2024/03/17

Matchbox Convoy CY-106 Peterbilt Container Truck Coca-Cola

Korábban már comingoutoltam, hogy van nekem egy Coca-Cola jegesmaci fétisem. Az utóbbi években sikerrel lejöttem a kólafogyasztásról – ami szerintem legalább olyan komoly fegyvertény, mint mondjuk letenni a cigarettát, ne nevessetek, tényleg. Ettől függetlenül a Coca-Cola arculatát kitűnőnek találom, a jellegzetes piros szín, a fehér logóval kontrasztban elképesztően jól mutat kb. mindenen.

Ennek a postnak a tárgyát 1997-re datálja a Convoy Projekt, ami azt jelenti, hogy az eredeti Convoy sorozat végéről jön. Ezt megerősíti a doboz is, a Matchbox történetének legrondább logójával. A félpóton lévő motívumot nem mondanám kiemelkedően jónak – példának okáért nem tartalmaz jegesmedvét – de rossznak sem. Viszont az összhatás szerintem nagyon ütős!

Maga a Peterbilt vontató és a dobozos félpót is egy ritka együttállás, így CY-106-ból cirka öt verzió létezik és ebből is az egyik Premiere Collection. (Ha végképp nem értitek, hogy mit hordok össze, nem a Ti készüléketekben van a hiba, a Convoy Családfa bejegyzés segít egy kicsit.)

Odáig vagyok a Coca-Cola arculatáért! Ez a piros olyan ütős, hogy nagyon kevés más cégszín vetekszik vele. Ritka együttállás a Pete vontató és dobozos félpót, valami 5 verzió létezik belőle, de mind közül ez a legszebb.

Csak annyira króm, hogy tükörként is funkcionál. #regenmindenjobbvolt

Ahhh...

Az eredeti Convoy sorozat végéről származik, már a Mattel érából. A Coca-Cola logó a dobozon is megjelenik.

Van hátulja is, ahol meg a Coke bukkan fel.

A dobozfülön pedig ismét Coca-Cola embléma van, együtt a Matchbox történetének legrondább logójával.

 

Nincsenek megjegyzések: