2024/03/24

Majorette Maersk Logistic Giftpack – MAN TGX Container Truck

A remekbe szabott, Maersk Logistic ajándékszett méltatásának folytatásával felrúgom az aranyszabályt, hogy „a legjobbat hagyd a végére”, de vitrinbe akarom tenni, az „önzőzés” meg felülírja a dramaturgiai szabályokat.

A Majorette Maersk Logistic Giftpack egyelőre egyetlen előzményét itt találjátok – némi érdekes céginfóval fűszerezve – de természetesen saját tag-et is kapott a címkefelhőbe, idővel a tartalom többi részét úgy lelitek meg majd egyszerűen.

MAN TGX szerepelt már e lapokon, pontosan ugyanez a generáció – sőt, ugyanolyan XXL fülkével mint ez is, bár a Majorette nem nevesíti –, csak nagyobb méretarányban.

Nagyon elégedett vagyok ezzel a szerelvénnyel! A vontató egymaga tartalmaz annyi fémet, mint egy jobb Matchbox 5-ös pakk. A félpót váza is fém és egész masszív. Műanyag alkatrész pont annyi van rajta, ami a funkciókhoz kell. Amúgy majd valamikor később fogjátok látni, hogy ezt a... Ööö... Milyen van egy félpótkocsinak? Váza? Oké, szóval legyen váz! Tehát ezt más félpóthoz is felhasználta, nagyjából úgy mint a Matchbox az ős-Convoy Low Boy-t egy rakás mindenhez.

Jó ez, tetszik! Amúgy is kezdek kiábrándulni a Mattel termékekből az egyre romló ár-érték arány miatt és úgy nézem a Majorette lesz az ellenszer.

Nem tudok belekötni - na nem mintha akartam volna! Eskü nem vett meg a Majorette kilóra, de ha megpróbálná még az is lehet, hogy sikerülne neki!

Van ilyen rövid félpót a valóságban is ilyen 20 lábas (6m) konténerhez, csak ritka - inkább a 40 lábashoz való a gyakori, amire értelemszerűen felmegy két kicsi - és az jellemzően nem lóg túl a konténeren. De! Ez valószínűleg 27 lábas, tartálykonténerekhez (is) való lehet, amire értelemszerűen a 20 lábas is felmegy.

Szerintem rendben van! Talán a tükrök lehetnének fém kitüremkedésből az A-oszlopokon, de őszintén nem fáj a hiányuk. Convoyokról sem hiányoltam soha.

Jók ezek a kerekek! A Volvo FMX-eken is szeretem őket.

Metál! Bírom!

Hogy a valóságban is van-e ilyen félpót, ami hosszabb mint a 20 lábas konténer és ha igen, akkor az miért van így és mire jó, én meg nem mondom.

Nyilván a valóságban nem így nyílik egy konténer, de cserébe nem olyan könnyű letörni az ajtót és lehet vele játszani - sokkal jobb mintha nem lehetne nyitni és játszani vele, úgynevezett játszás céljából.

A félpót váza fém. Ugyanezt használja a Majorette máshoz is, majd idővel megmutatom. A kitámasztó láb működik, csak én fent hagytam a szinte láthatatlan konténer rögzítő gumit, ezért nem tudom prezentálni az akszesszoár ezen featúráját.

NRFB.

Nincsenek megjegyzések: