Nincs példa nélkül, de nem gyakori, hogy a Matchbox újra feldolgozna egy olyan autót, amit korábban már megmintázott. Annyira kevés ilyen van még egyelőre, hogy nem lehet ítéletet hozni az ügyben, hogy az eredetiek, vagy az újrafeldolgozások sikerültek-e jobban, de az új Caprival én nagyon elégedett vagyok.
"Ez történt a korábbi
epizódokban"
Az
ős-Caprival és derivátumaival kapcsolatban egészen derekas munkát
végeztünk, köszönhetően annak, hogy kivételesen több van meg
belőlük, mint ami nincs. Tehát az
ős-Capriról és két derivátumáról itt olvashattok, ahol a
típusismertetőt is meglelitek. Itt
az 1-75 sorozatbéli folytatását láthatjátok, emerre meg a
Super G.T. feldolgozást.
Újrafeldolgozás
Tehát mint a bevezetőben
is említettem, egyelőre nem sok újrafeldolgozás létezik, de
ezennel bevezettem a „remake” tag-et a címkefelhőben – csak
el ne felejtsem használni is – és visszamenőleg két postnál is
használtam.
2021-ben MB-18-ként dobja piacra újra a Matchbox az első generációs Caprit – ezt láthatjátok ebben a bejegyzésben. Az öntvény teljesen új, szakít az előd kedves bumfordiságával, amit én szeretek. Az érdekesség az, hogy az ős-Matchbox az 1969-1974 közt gyártott Capri, 1973-as ráncfelvarrás utáni, „téglalaplámpás” verzióját dolgozza fel. Az új, pedig az értelem szerűen ez előtti, ikerlámpás verziót – ami szerény, abszolút nem mérvadó véleményem szerint sokkal vagányabb. Tehát ez az első generációs Capri, első változata.
Az arányokat én sokkal jobbnak látom ezen, mint az elődön, de az ilyesmi becsapós és nagyon szubjektív. A kerekei nekem még mindig túl nagynak tűnnek, de már közel sem olyan hordószerűen, mint a régin.
A verdiktem az, hogy játékautó kategóriában ez teljesen rendben van, a festése szép, a „menjgyorsan-csíkok” korhűek és abszolút illenek rá.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése