2012/09/20

Matchboxon kívüliek: MC Toy Audi Quattro – UPDATE

Egyszer egy kedves ismerősöm nagyon legorombított, amikor pusztán poénból, fillérekért vettem egy olyan hamis Ferrari órát a távol-keleten, amiről már messziről üvöltött, hogy az bizony kamu. (Valahol megvan még valami fiók alján.) Hosszasan taglalta, hogy én ezzel ártok az eredetit gyártó cégnek. Én hiába érveltem azzal, hogy ezzel a koppintással már az oviban a kiscsoportban sem lehetne megetetni senkit azzal, hogy eredeti és soha az életben nem vennék eredeti Ferrari órát, mert ha én egyszer megint márkás órára költök, akkor más márkát részesítek majd előnyben. Hajthatatlan volt, nagyon kiosztott.

Erre most tessék! Pontosan tudom, hogy az MC Toy Audi Quattroja szemérmetlen nyúlása a Matchbox kitűnő Audi feldolgozásának, de amikor elém vetette magát ez a fehér példány, nem tudtam megállni, hogy ne vásároljam meg, holott már van a birtokomban egy sárga változat belőle. Nem tudom, most rosszul kéne éreznem magam? Mert hogy tudva tudom, hogy koppintás és ez halmazatilag még jó is, nem valami irgalmatlan vacak. Azt hiszem írok Pavelnek – ő az órás incidensből az ismerős – és megkérdem!

 Pontosan tudom, hogy a Matchbox változat szemérmetlen nyúlása, de egyrészt jó,...
 ...másrészt nagyon tetszik.
 Egyébként is, az MC Toy sokak szerint a Matchbox Copy rövidítése!
 Még az alváz és a karosszéria is ott és úgy kapaszkodik össze, mint a Matchbox.

1 megjegyzés:

porsche írta...

Én konkrétan szeretem beszerezni a nevesebb gyártók koppintásait, lásd előző postom.