Van az a bölcselet - de lehet, hogy csak valami interneten terjedő hülyeség, vagy Paolo Coelho -, hogy "Ha az ember nagyon akar valamit és küzd érte, előbb-utóbb megszerzi.". Így vagyok én a címben említett kisautóval is. Zsolt_T3-nak hála, négy újabb 9000-es SAAB-bal gyarapodott a gyűjteményem, ezek közül még egyet fogok bemutatni a blogon ezen kívül.
Abból a szempontból is szerencsém van, hogy Joe már megírta, mitől különleges a Lasers széria, így ezzel sem kell többet foglalkoznom, csak belinkelnem a megfelelő bejegyzést.
Ez a 9000 Turbo az 1988-as évből származik. A normál 1-75 szériából valóhoz képest a fő különbség a szürke beltér, ezen kívül a Laser kerekek és a festés jelent eltérést. Utóbbiról nekem úgy tűnik, mintha a "The SAAB Long Run"-féle autók matricázására hajazna, csak kicsit "matchboxosítva", illetve más szponzorokkal és a rajtszám máshová helyezésével.
The SAAB Long Run
Úgy érzem, megér ezen a bejegyzésen belül egy külön kis bekezdést, hogy mi is volt ez. 1986-ban rendezték a Talladega Superspeedway-en, 2 világ- és 21 nemzetközi rekordot döntöttek meg vele. Adódik a kérdés: Mi a különbség a világrekord és a nemzetközi rekord között? Három gyári, első generációs 9000 Turbo körözött a pályán váltott sofőrökkel. A két világrekordot az "átlagsebesség hosszútávon" (nem tudom, mi a pontos megnevezése, az is lehet, hogy már nincs ilyen) kategóriában érték el. A háromból egy autó 100000 km-t tett meg 213,299 km/h, a másik 50000 mérföldet 132,778 mérföld/óra sebességgel. A harmadik autóval egyéb rekordokat döntöttek meg. 10 évvel később, ugyanezt megismételték öt, második generációs 900-assal is. A fentebbi információkat innen fordítottam.
Ez a 9000 Turbo az 1988-as évből származik. A normál 1-75 szériából valóhoz képest a fő különbség a szürke beltér, ezen kívül a Laser kerekek és a festés jelent eltérést. Utóbbiról nekem úgy tűnik, mintha a "The SAAB Long Run"-féle autók matricázására hajazna, csak kicsit "matchboxosítva", illetve más szponzorokkal és a rajtszám máshová helyezésével.
The SAAB Long Run
Úgy érzem, megér ezen a bejegyzésen belül egy külön kis bekezdést, hogy mi is volt ez. 1986-ban rendezték a Talladega Superspeedway-en, 2 világ- és 21 nemzetközi rekordot döntöttek meg vele. Adódik a kérdés: Mi a különbség a világrekord és a nemzetközi rekord között? Három gyári, első generációs 9000 Turbo körözött a pályán váltott sofőrökkel. A két világrekordot az "átlagsebesség hosszútávon" (nem tudom, mi a pontos megnevezése, az is lehet, hogy már nincs ilyen) kategóriában érték el. A háromból egy autó 100000 km-t tett meg 213,299 km/h, a másik 50000 mérföldet 132,778 mérföld/óra sebességgel. A harmadik autóval egyéb rekordokat döntöttek meg. 10 évvel később, ugyanezt megismételték öt, második generációs 900-assal is. A fentebbi információkat innen fordítottam.
Nagyon racsing.
Ha elég éles lenne a fotó, olvasható lenne a SAAB felirat a két lámpa között a "rendszámtáblán".
Szürke beltér. Nekem jobban tetszik, mint a sárgásbarna.
A doboz nem stimmel,...
...mivel az LW30 a 480-as Volvo Laser-verziójának kódja.
A rekorder 9000-esek egyike. Ugye, hogy hunyorítva, ködben hasonlít rá a Matchbox?
1 megjegyzés:
"de lehet, hogy csak valami interneten terjedő hülyeség, vagy Paolo Coelho"
Ön egy állat! 8-)))
A nemzetközi rekordot valami olyasminek sejtem, hogy "több országos rekord sok országból".
Megjegyzés küldése