2012/02/07

Matchboxon kívüliek: Welly BMW X5 (E53) UPDATE

Tulajdonképpen az vagy, hogy elszúrtam, nem kicsit, nagyon! Megkérdőjelezhető imágó ide, vagy oda én szeretem ennek az autónak az eredetijét, a Welly értelmezést meg mégjobban. Az elszúrás onnan jön, hogy ez a példány is egy főnöki darab, minta minap a London Taxi, itt is én voltam a dealer és felelőtlenül ezt a szép árnyalatú, kék verziót szereztem be neki, azt gondolva, hogy majd könnyedén vásárolok én magamnak egy ugyanilyet később. Hát nem megy! Ezüst van még itt-ott, de ilyet azóta sem láttam sehol. Hmmm... Lehet, hogy meg kéne próbálnom orvul kicserélni a vitrinben egy ezüstre? Az is pont ennyire szép!

 Kékben is jó.
 A hátulja hibátlan.
 Ide viszont elférne még egy kis festék.

1 megjegyzés:

pittlaren írta...

Szép darab, a kerekei engem kicsit a JL széria autóira emlékeztetnek, meglehetősen látványos. Érdekes, hogy ezek a kevéssé elismert gyártók - RealToy, Welly - kisautóinál mennyi látványos feature belefér a büdzsébe, ami a nagyoknál - fájón- hiányzik.