2012/02/18

Matchbox MB-03 Porsche Turbo - UPDATE

Ellopom a kolléga úr fő profilját, szóval most én posztolok egy Porschét.

Sok újdonságot nem tudok róla mondani az eddigiekhez képest. Annyi a különbség, hogy ez barna, halványsárga beltérrel. Az egyetlen érdekessége talán az lehet, hogy sárgák az ablakai is. A Bamca.org-on lévő variációk között nem találtam ilyet, és Areh példánya is normál átlátszó "üvegekkel" rendelkezik. Hogy az enyém vajon egyedi példány, vagy csak megsárgult benne a műanyag, arról fogalmam sincs, bár árulkodó jel, hogy azon a részen is sárga a "szélvédők" műanyaga, amit a karosszéria eltakar.

Körülbelül 10 éves lehettem, amikor kaptam édesapámtól, viszont alig egy hete, hogy ismét a gyűjteményemben van, mivel valami hiba folytán abba a dobozba került, amit felvittem a padlásra az autópályáim maradványaival. Természetesen ez sem úszta meg a kölyökkori, "fessünkösszemindentalkoholosfilccelhogyegyedilegyen" problémakört, de hála az acetonmentes körömlakklemosónak, ez most maradéktalanul eltűnt. Annyira szégyellem különben ezt a dolgot, hogy nem is csináltam képet arról, milyen volt, amikor nemrég ismét rátaláltam.

Nem makulátlan, de nem is lehetne az, hiszen amikor hozzám került is használt volt már.
Jól látszik, hogy sárga ablakai vannak.

Ha már Tommi így előrukkolt az 1979-es barna verzióval, akkor veszem a bátorságot és ide pofátlankodok a saját példányommal. Az én példányom az utókornak épségben megőrzött darab, amihez ráadásul doboz is dukál. Az érzelmi faktor tehát így kimarad belőle, nekem csak annyi emlékem van hozzá, hogy a harmadik börzézésem alkalmával vettem és sokáig ez tartotta a legdrágábban vett Matchboxom címet. - porsche -

Az enyém szélvédője víztiszta.
Nagyon jól mutat ebben a barna árnyalatban.
Meg van a bájuk ezeknek a régi dobozoknak.

1 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Megnéztem Charlie Mack-nél, ő sem tud barna karosszéria+sárga szélvédő kombóról!