Szerintem nem is volt
olyan még, hogy a Mattel két márkája ugyanannak a típusnak
minden karosszériaváltozatát elkészítse egy azon időben. Élek
a gyanúperrel, hogy ez nem véletlen, de üsse kő, az okozat jobban
érdekel, mint az ok.
Akkor ez most tetszik
nekem?
A sportos Cadillac
sorozat első manifesztációjáról, a Hot Wheels feldolgozta
CTS-V-ről
írtunk először, típusismertetővel egybekötve.
Azután következett a Hot
Wheels CTS-V recolor és a Matchbox CTS Sport Wagon
egyetlen postban. Akkor már ellőttük a három verzió
konstellációjáról szóló képet, mert már lehetett tudni, hogy
a Matchbox előrukkol a kupéval és a Hemmings.com már bírt
mindhárom verzióval – hiába na, Amerikában előbb jelennek meg
ezek a cuccok, mint errefelé. Már egy ideje ideért a kupé is,
szóval itt volt az ideje, hogy megmutassuk saját fotón is.
Most már azt mondom,
hogy látni kéne az 1:1 verziót is, de a képek a kisautó alapján
én bizony megkockáztatom, hogy nekem ez az autó igazán nem is
tetszik. Igen, a fara. A Top Gear amerikai spinoffjának legényei
összeraktak egy nagyjából 11 perces méltatást a CTS-V Coupe-ról,
gyönyörűen fotografálva, de hogy őszinte legyek, nem győztek
meg. Egyrészt egy hangyányit marketingszagú lett az egész cucc az
olyan elemektől, mint a tűzgolyóból kirobbanó vörös autó,
amitől nekem máris hiteltelen, másfelől az amerikai trió
autómegítélési működése eddig kimerült a „mereven
kinyújtott jobb láb a gázpedálon”, illetve „tegyünk tönkre
mindent” produkcióban, ami háááát... Szóóóóóval...
Rücskös. De tudjátok mit? Míg le nem bombázzák a TeCsőről, Ti
is meg tudjátok tekinteni a szóban forgó produktumot. Íme:
Jó, persze, a végén a
kupé és a kombi körbezavarása a tesztpályán még érdekes is.
Így vagy úgy, látni szeretném élőben, hogy eldöntsem
tetszik-e. A kisautó viszont remek!
Kupé
Amit
a Matchbox megmintázott és 2011-ben MB-32-ként, ezüst színben
közénk hajított, az „csak” a CTS Coupe, és nem a
csúcsváltozat a CTS-V Coupe, ami a való világban annyit tesz,
hogy ismét „csak” 318 lóerős, 3,6 literes V6-os dolgozik benne
a fedél alatt, szemben az 556 lovas, feltöltős V8-assal. No, meg
némi eltérést az orra körül, de ki merem jelenteni, hogy az
a rész zseniálisan fest mindkét változaton. Nekem bőven elég
lenne az előbbi is – tankolni meg főleg.
A
kisautó viszont úgy ahogy van mesés! Sok apró részlet fémből,
sok apró részlet kifestve, odabent meg sok apró részlet
műanyagból. Jó, nem rugózik, de ez valami olyasmi, amit
gyerekként ültetődött belénk, hogy az menő, pedig közel sem
biztos. Az is igaz, hogy jókora szekérkerekek vannak alatta, de
ehhez a verdához ez kell.
A
Matchboxnál a
közelmúltban sokkal szegényesebben kidolgozott járgányokat is
elsütöttek az 1-75 sorozatnál jóval drágább, spéci
szériákban, tehát a verdiktem az, hogyha amúgy tetszik, akkor meg
kell venni ezt a kisautót.
Aprólékosan kifestett világítótestek, hűtőrács és még a Caddy embléma is megvan. A méretarány 1:66, csak úgy mondom.
Nagy szekérkerekek, de ehhez ez kell. Tükör, cápauszony antenna a helyén.
Világítótestek kifestve hátul, a CTS felirat már innen is látszik.
Az a jó a kisautók fotózásában, hogy bizonyos apró részleteket én már nem tudnék a makrós fotók nélkül kibogarászni az eredetin. Hawaii rendszám és a 45L21X5 sem valószínű, hogy húsvéti tojgli lenne, legalábbis a "DELBAXE" az én agyamban nem rángat meg pici csengettyűket. UPDATE: Tomminak viszont szerencsére igen! Hogyaszondja: "Szerintem "DELUXE" inkább az a "DELBAXE", hiszen az angol ábécében a 21. betű az "U". :-)" Szerintem igaza van.
Napfénytető, mely jó betekintést nyújt a részletes beltérre. Ez utóbbiról csak elhinni tudjátok nekem, hogy megvan, megmutatni nem tudom.
Az NRFB blister fotója Porsche műve.
Megszavaztátok, hogy melyik Caddilac CTS verzió tetszik nektek a legjobban:
A szedán!
|
10
(43%)
|
A kombi!
|
11
(47%)
|
A kupé!
|
5
(21%)
|
Egyik sem!
|
4
(17%)
|
5 megjegyzés:
Ment a voks a kombira. Ugyan ebből is vettem egyet, ha már a kombi is ezüstben van meg.
Még egy voks a kombi mellett. Nem mintha ezzel bármi baj lenne....
Ti is érzitek, hogy ezek az új bliszter tipográfiák csábítanak arra, hogy ne bontsa ki őket az ember?
Szerintem grafikára gondolsz, nem a tipográfiára - írva elég kevés minden van rájuk.
Részemről pont ellenkezőleg. Fel kéne őket bontani valahogy úgy, hogy be lehessen scannelni a rajzokat...
Szerintem "DELUXE" inkább az a "DELBAXE", hiszen az angol ábécében a 21. betű az "U". :-)
Egyébként én is megvettem ezt a coupét, de csak azért, hogy meglegyen a kombi és a szedán mellé.
Öööö... Asszem megfejtetted ifj. Padavan! 8-) Köszi, minnyá' ápdételem jól!
Megjegyzés küldése