2008/04/24

Peterbilt Update – Commando Strike Team MB-61 Peterbilt Wreck Truck

Landolt nálam egy csak picit megviselt, katonai festésű, MB-61 Peterbilt Wreck Truck. Ez ugyanaz a Commando sorozat, amibe a Peterbilt vontatású Tracking Trailer szerelvény – aka. CY-15 – is tartozik, mi több ugyanazon az oldalon is harcol, a Strike Team-ben. (Tulajdonképpen vicces, hogy az összes Commando sorozatú cumóm Strike Team. Azt hiszem elköteleztem magam!) Tulajdonképpen azért az nagyon vicces, hogy anno a Twin Pack sorozatra a Peterbilt azért nem engedte ráírni a nevét, mert a hűtőrács, meg a különböző egyéb alkatrészek nem voltak krómozva. Vajon látták ezt a verziót, vagy az előbb már említett CY-15 vontatóját?

Ha ilyennel támadnának rám a csatatéren, hát én hanyatt-homlok menekülnék. MB-61 Peterbilt Wreck Truck, Commando, Strike Team.
A tetején van egy Strike Team - fáklya két szárnnyal - logó, csak elfelejtettem megörökíteni, de a CY-15-ön ugyanolyan van.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kicsit vicces ebben az utcai közegben, de maga jármű nekem nagyon tetszik!

Ikarus 256 írta...

Nekem nem igazán jönnek be ezek a katonai festésű matchbox-ok, de ez nagyon keményen néz ki!:)
Tegnap vettem Cheerios-os Ford Aeromax-ot és volt fehér DAF XF95 Wheaties-es félpóttal, meg volt Tractor Cab csőszállító. Kellenek neked?
Vettem még egy Baja Bandit-ot zöld festéssel. Ilyet még nem láttam eddig sehol.

Sam. Joe írta...

Tommi:
Komolyan? Jó, hát egy laktanyaudvaron jobban nézne ki, nem mondom, de olyanom nincs.

Tamás:
Nekem egyre jobban kezdenek tetszeni. Köszi, megvannak ezek. A Cheerios-t lehet ki is rakom. Halogattam, mert még csak az NRFB képet csináltam meg.

Ikarus 256 írta...

Hello!
Kibontottam a Cheerios-os Ford-ot...
Görbe a második tengelye!!!! Írtam is róla egy gyors beszámolót az oldalamra, mert ez szánalmas. Veszel egy vadonatúj Matchbox-ot és már a kereke sem áll egyenesen!
A Baja Bandit szép és új Matchbox-hoz képest jó gurul.

Névtelen írta...

Joe: Komolyan tetszik...

Vettem két Bentley Continental mecsót, meg még tavaly nyáron két Lexus GS430-at és mindegyiknek rosszul van betéve mindkét tengelye... Tényleg szánalmas...

Sam. Joe írta...

A hétvégén akarom kirakni az 1955-ös Ford F-100 Panel Van-t, amit Sanghajban vettem. Az egyik - azt fogom felbontani, mert volt kettő - valami trutyival szennyezett, a blisteren keresztül úgy néz ki, mintha olajsár lenne. Elképzeltem, hogy valami kiccsávó kezébe adják. 8-(