2008/04/09

Matchbox Stars of Cars - Ford GT(40)

Talán emlékeztek még arra a hosszabb, elbeszélő jellegű költeményre, amit a legendás Ford GT-ről és GT40-ről ütöttem össze nem is olyan nagyon régen. Itt az ideje a frissítésnek, lévén új darab került a gyűjteménybe. Az új szerzeményt a müncheni reptéren gyűjtöttem be és ez nem is véletlen. Ez az eredeti, első, a GT40 újra-feldolgozása, a Stars of Cars pedig egy Németországra szabott, 12-darabból álló mini sorozat, bár nálunk is felbukkannak ezek, mint ahogy a Best of British miniszéria is, ami arra hivatott, hogy kiegészítse az 1-75 termékvonalat. Tehát az elnevezés hibás, ez nem Ford GT, hanem a GT40! A történet már ismerős a Guzzler / Mini Tanker esetéből, bár akkor még nem voltam a birtokában ennek az információnak. Sajnos csak ezt az egy darabot találtam, tehát marad NRFB. Végezetül érdemes még egy pillantást vetni Areh GT40 gyűjteményére, nekem pont ez a változat tetszik egyébként a legjobban.
Ford GT40 a 2007-es Star of Cars szériából.
Sajna csak ez az egy darab volt, így marad NRFB.
Érdemes visszanéznetek az eredeti Ford GT postot - link fent -, ez a darab tényleg sokban különbözik a GT-től, ez az ős, azaz a Ford GT40!

Nincsenek megjegyzések: