Szeretem a tepsi Volvókat. Soha még csak nem is ültem egyben sem, de mindig is tetszettek a szögletes, háromdobozos verdák – meg a nem háromdobozos szögletesek is –, az áramvonalasság amúgy is túlértékelt dolog. A kupé Volvót legalább annyira vártam ebből a pakkból, mint a Mercit, de hogy előre lelőjem a poént ez hibátlan!
Volvo
Típusismertető
ügyekben nagyon örülök, hogy most is kiszervezhető a feladat,
mert mint mondtam, teljesen Volvo-szűz vagyok – 2002-2016 FH16
nyergesvontatót leszámítva, de az itt most egyébként sem ér.
Azt hiszem a
TotalCarnál érdemes kezdenetek egy 144-essel – a két típus
nagyon szorosan összefügg, a cikkből kiderül, hogy hogyan. Aztán
a Vezess.hu-n folytatni már egy 142-essel.
A hozzáadott értéket részünkről ez esetben egy közepes minőségben szkennelt 1974-es amerikai katalógus jelenti, illetve Billy Opel-től a Volvo 142 dal, amit nem mertem beágyazni és csak erős idegzetűeknek ajánlok!
Matchboxnak jobban
szeretném
Ha már Hot Wheelsként adták ki, valahogy meg kellett „hotvílszelni”. Én sokkal jobban örülnék egy molesztálatlan, gyári verziónak akár Matchboxként, de ez az ültetett, gumikerekű, bukócsöves belsejű, első- és hátsó lökhárítós HW is rendben van. Oké, hogy a mi földrajzi koordinátáinkon igen valószínűtlen, de volt az az időszak, amikor Svédországban ezek voltak az öregedő „olcsó autók” amiből amatőr rali, meg pályanap autókat faragtak – nem biztatok senkit arra, hogy meghallgassa Billy Opel opuszát, de ott szerepel ilyen autó. Annak meg kifejezetten örülök, hogy nem kapott (még?) „racsing” festést, mert mind a három jelenleg létező változat szép és kívánatos.
A képeknél fogjátok látni, de nem nagyon van mit belekötni, ez jól sikerült, meg is kéri érte az árát a Mattel.
De hát ez Hot Wheels, meg kellett "hotvílszelni".
Oldalt és hátul is sok az apró részlet. A beltér bukócsöves, a kormány pizza.
Jó ez a szín és a többi változaté is, bár pont a fekete amit a 142-höz kevésbé illőnek tartok.
Megkérik az árát, de jó ez!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése