2024/01/20

Video: The Story of Hot Wheels: Casting a Legend

Szeretném megosztani azt az egészen kitűnő dokumentumfilmet, amit a Hot Wheels történetéről leltem! Rengeteg korabeli felvétel, reklám és fotó felhasználásával egy nagyon feszített tempójú anyagot láthattok. Én bevallottan nem vagyok valami nagy Hot Wheels szakértő, mert a hétköznapi járműveket – halmazatilag teherautókat – kedvelem a szupersportkocsikkal, Hot Rodokkal, szóval nagyjából minden olyasmivel szemben a Hot Wheels hazai terepe. Talán nem véletlen, Matchboxokon szocializálódtam. Úgyhogy nekem nem nehéz Hot Wheels fronton újat mondani, de ebből a filmből záporoztak rám az új információk. A Hot Wheels megszületésének körülményeit tekintve egészen meglepett, hogy mennyire eltökélten „Matchboxot akartak enni”, illetve hogy milyen összehasonlító reklámok – az ilyesmi elképzelhetetlen volt Európában – is futottak a tévékben.

A cím egy nehezen lefordítható szójáték: "A Hot Wheels története: Formát adni a legendának". Itt a "forma adás" rezonál az "öntéssel", illetve "fröccsöntésssel".

A rossz hír az, hogy magabiztos angoltudás szükségeltetik a megértéséhez.

 

Nincsenek megjegyzések: