2015/04/03

Matchbox MB-68 Chevy Van - UPDATE

Az egész úgy kezdődött, hogy sajnos nekem még nem jutott makulátlan Pepsi-s Matchbox Chevy Van - egy szett része, ami majd később bemutatásra kerül ha bloggazda eljut odaáig -, csak egy erősen filler állapotú. Aztán jött egy párszázas ajánlat, ami ugyan még mindig nem hibátlan, de sokkal jobb egészségnek örvend, mint a korábban beszerzett darab. Nosza hát, gondoltam teszek egy lépést előre és beszereztem azt is, hogy lecseréljem a régit. Miután birtokomba került, előkotortam a testvérét, hogy helyet cseréljenek a dobozban, de aztán feltűnt, hogy itt bizony nem lesz csere. Az újonc egyértelműen világosabb árnyalatú, vagyis ilyen szempontból variáció, marad mindkettő. Ellenben mindkettőre igaz, hogy a világos színük ellenére vékonyan fújták őket és az apró részletek jól kivehetőek rajtuk, nem úgy mint ahogyan az elmúlt pár évben láttuk. Nem nagyon bukok az ilyesfajta gyűjtésre, de ha már egyszer itt vannak nem engedem el őket.

Ezekkel együtt apránként a Chevy Van szekcióm is szépen felduzzatd, főleg, hogy a sárga újonc nem egyedül jött, ugyanis mellé társult egy zöld is, amin egy egészen más dekoráció kapott helyett. Akinek ismerős egy kicsit, az ne csodálkozzon, ugyanis ilyen is volt már e lapokon, vagyis ennek egy variációja. A korábban mutatott példányomon a Chevy felirat sárga alapszínt kapott a jelenlegi ööö, talán narancsos barna színnel ellentétben. Mindkét változat 1981-ből való, a brit sorozatból. Évközbeni recolornak vagyunk tehát a szemtanúi.

  Sötét kontra világos
 Talán a szürke festék is kicsit más árnyalatú
Ilyen amikor a festék vékony és nem takarja el a részleteket
Matchbox Chevy Van

1 megjegyzés:

pittlaren írta...

Á, ezek megunhatatlanok. A pepsi-s az egyik legszebb, én is sokat vadásztam rá.