2007/07/02

UPDATE 1 – De nem a Norbi féle!

Azokkal az új darabokkal kapcsolatban vannak fejlemények, melyekről már korábban írtam itt. Haladjunk szépen sorban visszafelé az időben!

A DAF XF95 Jet Tankerről jelentem, hogy már kapható itthon is. Vasárnap az Auchanban nagy mennyiségben fordult elő.

Régebben írtam a Super G.T.-kről. Akkor említettem az egyik darabomról ebben a sorozatban, hogy lehet, hogy kuriózum. Időközben boldog tulajdonosa lettem a Charlie Mack-féle Enciklopédia harmadik kiadásának és az sem említi. Összedobok egy gyors e-mail-t és elküldöm a kiadónak, hátha továbbítják Charlie-nak. Persze attól nem kell félni, hogy ennek a darabnak az árából veszek villát a Rózsadombon, hiszen a legritkább darab árát is csak 15 amerikai dollárra listázza Charlie, de én örülök neki, hogy van valamim ami különleges.

A legújabb szerzemény, a Charlie Mack féle biblia legfrissebb kiadása.

Nincsenek megjegyzések: