2021/09/22

Matchbox MB-16 '62 Volkswagen Beetle

A Volkswagen "Bogár" igen hálás téma, hiszen ez egy örök klasszikus, kisautó gyártóként igen sok bőrt le lehet húzni róla hosszú éveken keresztül. Pont ugyanígy tettek a Matchboxnál is, ugyanis az első színvariáció 1999-ben került a boltok polcaira, majd sok verziót megélve jutott el a mostani, 2018-as változathoz - és még idén is leakaszthatjuk az aktuális verziót.

Mutattunk mi is már belőle jópárat, azon belül is külön kiemelném a 2006-os pirosat. Abban az időben azt találtam az egyik legjobb kiadásának, így be is szereztem belőle egyet, majd a nagy tisztogatásomban túl is adtam rajta. Nem is terveztem pótolni, egészen addig, míg ez a kék példány 290 Ft-ért elém nem ugrott. Jó a szín, jó a kerék, a lényeges dolgok kifestve, semmi csicsa. Ezek tükrében nem volt kérdés, hogy hazajön velem. Egyszerűen tökéletes az összkép, egyedül a krómozott lökhárítók hiányát lehet felróni neki, de - szerintem - annyira jól passzol ez a szürke a kék színhez, hogy még az sem zavar.

Szinte a gyári felnivel megegyezik ez a kerék szett
A krómozást elhagyták, de a lényeges dolgokat kifestették
Hátul is minden lényeges kifestve
Matchbox MB-16 '62 Volkswagen Beetle, NRFB

Nincsenek megjegyzések: