Ahogy azt már korábban többször is leírtam, nem gyűjtöm a Matchbox 1-75/100/120 sorozatában találhatóktól eltérő méretarányú kisautókat, de azért néha beszivárog pár Superkings vagy Specials kiadású Porsche is a repertoáromba. Más gyártók hasonló méretű termékét eddig tudatosan kerültem, a mostani Corgi Porsche 924-re bár egyből rávágtam, hogy "kell", de előtte már többről lemondtam - egy narancssárga és egy fekete változat került előtte a látóterembe -, amit így utólag nagyon bánok.
Bánom, mert mikor kézbe vettem és jobban megvizslattam, akkor teljesen magával ragadott. Teljes más ezt kézbe venni, mint egy Matchbox Superkingset Porsche 944-et, annál jobb minőségűnek tűnik, talán King Size modellekhez lehetne hasonlítani.
Bánom, mert mikor kézbe vettem és jobban megvizslattam, akkor teljesen magával ragadott. Teljes más ezt kézbe venni, mint egy Matchbox Superkingset Porsche 944-et, annál jobb minőségűnek tűnik, talán King Size modellekhez lehetne hasonlítani.
Igen súlyos darab, de még az ormótlanság határán belül,ami számomra növeli a minőség érzetét, amit a vizuális élmény csak tovább fokoz. A vonalvezetés és a részletek teljesen rendben vannak, igaz a hátsó traktusnál kicsit csaltak, ugyanis a lámpasor csak matrica, alatta csak sima felület található. Ötletes megoldás, hogy ködlámpákkal dobták fel az elejét - amiknek darabszámát variálták a különféle változatokon -, amiből sajnos az enyémről az egyik elkallódott, igaz, nem is makulátlan darab. Ami kicsit ront az összképen, az a hatalmas vonószem az autó hátulján, de együtt lehet vele élni. Mivel nagy méret, így evidens, hogy van rajta mozgó alkatrész a forgó és rugózó kerekek mellett, ami a két oldalsó és a csomagtér ajtó nyithatóságában nyilvánul meg. Az utastér ajtaját kinyitva játékautóhoz mérten szép beltér fogad, nagyon jó színválasztással. A csomagtér ajtaja is határozott mozdulattal nyílik és úgy is marad kinyitott állapotban, ugyanis nagyon jó kialakítású a zsanérja, ilyen megoldással eddig nem is találkoztam. Maga a csomagtér üres, ráadásul ami fura, hogy a padlója nem a beltérből, hanem a karosszériából van kialakítva.
Sajnos az egyik ködlámpa már hiányzik.
Oldalnézetből is látszik, hogy milyen hatalmas a vonószeme.
A lámpa és a rendszámtábla matrica.
Természetesen nyitható a hátulja.
Nagyon szolid, de határozottan tart a zsanér.
A beltere is szépen kidolgozott.
Jó kiállású darab!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése