2015/10/26

Matchbox MB-71 GMC Wrecker - UPDATE

Az első Matchbox GMC Wrecker amit mutattam, az a gyerekkori darabom volt. Mivel nagyon a szívemhez nőtt és az állapota sem vészes, így nem is terveztem lecserélni. Persze azért később jött mellé egy fém aljú kivitel is, aztán közben és utána teljesen más variációk érkeztek a gyűjteményembe.

Az elsők
A közelmúltban rábukkantam a premier darab két változatára, így jönniük kellet. Az egyik gyakorlatilag szögre ugyanaz, mint amilyen az első példányom, egyedül a gyártás helyében különbözik. A gyerekkorim kínai, míg az újonc thaiföldi gyártású. A másik újonc már több, egészen pontosan három ponton tér el a megszokottól.

Az egyik, hogy nem került rá az első sárvédőkre a "filmes" telefonszám. A poén, hogy ezt a netes aukción ki sem szúrtam, annyira a másik eltérésre, a citromsárga szélvédőre koncentráltam. A harmadik eltérést itt is az alvázon kell keresni, ahol is nem került feltüntetésre a gyártás helye, vagyis pont úgy néz ki, mint a fém aljú testvére. Aláírom, a Thaiföldi gyártású GMC beszerzése már kicsit szőrszálhasogatásnak tűnhet, de így legalább eme kis eltérés mellett azt is elmondhatom, hogy van belőle hibátlan példányom is.

Az egyik különbség a kettő között a telefonszám megléte, illetve nem léte.
A második az ablak színe.
A harmadik az alváz. A kép ne a legjobb, de azért létszik, hogy a közelebbi alján ott a "Made in Thailand", a másikon pedig semmi nincs a helyén

1 megjegyzés:

Trolleybus írta...

Emlékszem, én egy római utazás során vetettem ilyet a szüleimmel 25 éve, természetesen fémaljjal, amit után annak rendje és módja szerint szétjátszottam, így később beszereztem egy másik hibátlan fémaljút. Pofás darab, annyi szent.