Elég sok Civic szerepelt már a blogon, főleg a Hot Wheels kínálatából az EK-szériás (avagy 6. generációs) Coupé, de a köznyelvben csak UFO-ként emlegetett, a Matchbox által megmintázott Civicről is esett már szó. Jelen posztunk a kettő közötti EP-szériát tárgyalja.
Civic EP, avagy a 7. generáció
2000 szeptemberében kezdődött a típus forgalmazása Japánban és el is nyerte az azévi "Japán év autója" címet. Motorválasztéka 1.4-től 2.0-ig terjedt, kizárólag benzinesek. A csúcs a Type-R, 200 lóerővel, önzáró első differenciálművel és hatfokozatú kézi váltóval. A többi egységhez 4 sebességes automata, vagy 5 sebességes kézi váltó járt. A karosszéria 3/5 ajtós ferdeátú, 4 ajtós szedán, vagy 2 ajtós kupé lehetett.
A'la Hot Wheels
Az első változat 2003-ban jelent meg, majd az év végén el is tűnt a kínálatból. 2006-ra visszatér, majd év végén ismét kikerül a kínálatból, igaz ekkor háromféle verzió jelent meg belőle. Ezek egyike a mai bejegyzés tárgya, az FTE kerékkel szerelt verzió.
A'la Hot Wheels
Az első változat 2003-ban jelent meg, majd az év végén el is tűnt a kínálatból. 2006-ra visszatér, majd év végén ismét kikerül a kínálatból, igaz ekkor háromféle verzió jelent meg belőle. Ezek egyike a mai bejegyzés tárgya, az FTE kerékkel szerelt verzió.
Annyira nem is elrugaszkodott,...
...de a hátsó szárny egy kicsit túlzás.
Pizzakormány + 1 db ülés = Versenyautó-beltér a HW szerint.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése