2014/07/29

Matchboxon kívüliek: Fast Lane (Realtoy) BMW M3 (E46)

Állati ciki, hogy a kollégák gyakran sokkal jobban emlékeznek arra, hogy mim van a saját gyűjteményemben, mint én. Ezzel a... hááááát... mondjuk úgy, hogy érdekes streetracing festésű BMW M3 kapcsán nyafogtam, hogy bár csak meglenne ugyanez, egyszerű utcai kivitelben. Ekkor szóltak rám, hogy hát nekem ez megvan, a 2007-es, Fast Lane Superlinerből.

Akkor cakk-pakk egy képet készítettem csak róla, de ezért most bepótolom a hiányosságot!

 Nagyon jó példa ez a Realtoy BMW M3 arra, hogy egy kis festék mennyit tud dobni egy kisautón.
 Igazából nekem tulajdonképpen jobban tetszik, mint a közelmúltban e lapokon szerepelt Majorette értelmezés, pedig az sem rossz. Sőt, annak nyílnak az ajtajai is.
 Ezen a képen egészen jól látszik, hogy milyen részletes a belseje.
Világítótestek egy kis festékkel kiemelve, ahogy kell.

Nincsenek megjegyzések: