2013/08/20

Matchbox Wrecker Truck - McDonald's Promotion

Németországi tartózkodásom ideje alatt ha volt rá módom, akkor kinéztem a vasárnaponkénti bolhapiacra. Kisautós szempontból nem volt túl nagy a felhozatal, de azért egyszer sem távoztam üres kézzel. A kínálat nagyjából olyan, mint tálunk, csak több a Siku és kicsivel kedvezőbbek az árak. A legutolsó alkalom során bukkantam erre a sárga vontatóra, ami egyből megtetszett. Elég robusztus, masszív kivitel, nehéz benne kárt tenni. Talán ez az ami megfogott benne, mert szépnek azért koránt sem tekinthető. Itthon néztem csak utána, hogy pontosan mi is ez, mert hiába van az alján a Matchbox logó, nem volt ismerős, főleg a kerekeit elnézve. Gyorsan sikerült kideríteni, hogy a 2000-es évek terméke és a hatkerekű King Tow vontatón alapul, azt dolgozták át a McDonald's részére. Kizárólag Happy Meal menüvel lehetett hozzájutni, gondolom ezért is lett az eredetijénél robusztusabb - például a hátsó merevítő alatti rész zárt, vagy nézzük meg a gém anyagvastagságát. A bazári kerekek és a beltér hiánya kicsit lerontja az összképet, de kitűnő játékszer, nekem nagyon tetszik - a vontatóautó imádatomon kívül is.

Egyedi kivitel, egyedi kerekekkel
A villogó alá pattan be a gém csukott állapotban
 A gém kinyitva
 Erős, masszív szerkezet
A plató része festett
 Teljes mértékben ellátja funkcióját
Elvileg egy Across America 50th Birthday Series-es matrica szett is járt hozzá... (kép forrása: eBay)
 ... egy New York-os rendszámtáblával egyetemben.
(kép forrása: eBay)

Nincsenek megjegyzések: