2011/02/23

Matchbox RW006 - Real Working Rigs - International Durastar 4400

A 2009-ben debütáló Real Working Rigs sorozatban az elsők között jelent meg az International Durastar 4400-as modell autószállító kivitelben, amit Ikarus kolléga alaposan ki is vesézett - ajánlott irodalom. Az a post csak megerősített benne, hogy nekem bizony kell egy ilyen járgány, ám csak a napokban sikerült belőle elcsípnem egyet. Ezen hosszú idő alatt a harmadik színváltozatát sikerült beszereznem, ami bordó színű lett, szürke platóval kombinálva. Negatívumként én is csak az alulméretezett üléseket és visszapillantó tükröt tudom felhozni. Ezeket azonban bőven feledteti a többi szépen kidolgozott és részletesen kifestett elem. A kihúzható vontató rész az én példányomon hibátlanul működik, terhelve sem ér le a földre, bár szőnyegen tologatva elképzelhető, hogy okozna fennakadásokat. Méretaránya sajnos nem teljesen alkalmazkodik a személyautókéhoz, éppen csak akkora lett, hogy azok kényelmesen elférjenek a platóján, vagyis a lényegi követelménynek tökéletesen megfelel. A szerintem pofás, de mérsékelten használható - Service Centeres - Car Transporterrel összehasonlítva jól látszik, hogy milyen károkat okozhat, ha bele kell férnie egy modellnek a normál blisteres csomagolásba. Szerencsére a Real Working Rigs sorozat nagyobb papírfelülettel gazdálkodhat, mint az 1-75-ös sorozat, így jóval életszerűbb, jobban játszható kisautókat tartalmaz. Engem teljesen meggyőzött a Matchbox ezen szériája, szépen kivitelezett, használható és nem mellesleg hiánypótló darabokat tartalmaz, amik méretükkel jobban beleillenek a manapság szinte csak személyautókra korlátozódott kínálatba, a használható extra funkciókról nem is beszélve. Ki is néztem még két példányt, remélem azokra nem kell ilyen hosszú ideig várnom, mint erre a szép kis autószállítóra.

Krómban nincs hiány
Sajnos a pár számmal kisebb belteret nem sikerült megörökítenem
A sárga villogó festése hátulról lemaradt, amint a platót megvilágító lámpák is
Nem arányos, de legalább kényelmesen elfér rajta egy kisautó
Az átbillenés határán egyensúlyozva
Így könnyű a le, illetve felhajtás a platóra
A vontató rész pár milliméter híján, de nem ér le a földre
Kicsit korlátoltak a vontatási lehetőségek
Hasonló a méretarányuk
Mindkettőre ráfér ugyan, csak nem mindegy, hogy hogyan
Matchbox Real Working Rigs - International Durastar 4400

2 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

A fényhídját leszámítva nagyon rendben van ez is! Azért a kutyákat kiengedhetted volna a Vista Cruiserből! ;-)

RÁJEN írta...

Szép ez, de nekem zavaróan kicsi. Ebből a sorozatból eredetileg a tankot akartam csak megvenni, de megnéztem, az is kicsi :) Viszont ezt az aknamentesítőt valszeg majd megveszem: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=107660850&t=9047415