2011/02/04

Matchbox 2007 US Classics 5-pack (K9625): 1957 Chevrolet Bel Air Convertible

Rendszeres látogatóinknak nem mondok újat azzal, hogy 1957-es Chevy fertőzésben szenvedek. Igyekszem óvatosan adagolni az ezt a típust megmintázó modelleket úgy, hogy ne érjem el a kritikus tömeget. Korábban már kimerítően tárgyaltam a típus történetét, ezért ezt most egy linkkel elintézhetem. Ez a kisautó már szerepelt itt egy spéci sorozatban megjelent változatában, a mostani verzió bemutatásához egy igazán jó apropó van: bitang jó a színösszeállítása! A kék beltér nagyon jól megy a karosszéria gyönyörű árnyalatú fényezéséhez. Az igazán jó az egészben, hogy ez nem egy drága spéci szériából való, hanem egy pár éves ötös csomagból, melyben amúgy szerintem egyébként is nagyon klassz járgányok vannak és az amerikai autók kedvelőinek amúgy is kötelező.

A színösszeállítás ütős, nekem ezek a kerekek is tetszenek.
Bel Air, ott olvasható rajta!
Még a beltérrel is elégedett vagyok. Ebben a méretarányban, meg a játékszer kategóriában nem kell több.
A kormány - nem pizza - mögött ott a váltó karja, ami egy pöttyet sorjás lett. A jellegzetes műszeregység viszont összetéveszthetetlen.

1 megjegyzés:

RÁJEN írta...

Jó ez, és a színnel is igazad van, ütős - az én példányomnál mindenképp szebb. Majd mutatom egyszer.