2009/11/02

Felújítás: MB-71 Scania T142

Elég leharcolt volt ez a Matchbox Scania T142-es modell, de sikerült kicsit gatyába ráznom. A ferde levegőbeömlőt és kipufogót leszámítva más baja nem is igen volt, igaz kerekekből is szebbeket kapott a végén - innen való a rozsdás kerék a Stepside-ra. A színnél maradtam a kéknél, igaz árnyalatra sötétebbet kapott, de az alváznál a feketét preferáltam, szerintem az komolyabb külső ad neki, és jobban kiemeli az újrakrómozott üzemanyag tankokat. Mivel egy nyerges kamion úgy mutat jól, ha van is mit vontatnia, így egy szintén felújított low bed trailert csatlakoztattam hozzá.

Eléggé viharvert szegény
Tipikus bontószökevény
Még a vezetőfülke is koszos volt
Ezt sikerült belőle kihoznom
Egy szintén felújított low bad trailerrel

5 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Ez bizonyosan látott homokozót. 8-) De szép lett, az biztos. Ki kéne találni neki valami jó kis rakományt.

RÁJEN írta...

Nem semmi... De Joe már soha többet nem ír a saját blogjára??? :D

Ikarus 256 írta...

Ismét szép munkát végeztél! A tankot mivel krómoztad?

Névtelen írta...

Szép lett! Nekem is van egy felújított T142-esem, majd postolom

Banaur írta...

Hogyan szedted szét?Fúrtad?Ha igen,hogyan raktad össze?
Köszi