2009/11/22

Matchbox 2009 Best of British: MB-04 Bentley Continental GT

Nem rejtem a véleményem véka alá, nem szeretem ezt az autót. Először a tavalyi BoB kiadás kapcsán foglalkoztam vele, mikor is az eredetiről is ejtettem pár szót – a mellékelt videó megkönnyítette a dolgom. Ezt követte a tavalyi 1-75 szériában megjelent MB-39 változata, amit változatlanul a a legjobb ár-érték arányú Continental GT feldolgozásának tartok. Valamivel ez után következett a tavalyi, amerikai Superfast szériában szereplő értelmezés, melyet többen a legjobbnak találtok az összes közül.

Van egy olyan sanda gyanúm, hogy az idei Best of British változat sem fogja letaszajtani a trónjáról, merthogy a világon semmi extrát nem kapunk vele az előzőekhez képest. Pontosítok! Nincs rajta a Superfastnál méltatott krómcsík, a kerekei ugyanolyanok, mint a korábban már tárgyalt változatoknál, egyszerű recolor, a túlárazott BoB szériában kiadva. Most fújjam újra a régi nótát? Egészen nyilvánvalóan NEM éri meg a BoB extra árát, csak azért vesszük meg, mert teljes szériákat gyűjt az ember, változatlanul a fehér verzió volt a legjobb vétel eddig a Matchbox Continental GT feldolgozások közül.


Matchbox 2009 Best of British: MB-04 Bentley Continental GT, NRFB.
Fedezze fel az apró különbségeket az előző változatokhoz képest!
Az első rendszám helyén ugyanazt a BENTLEY felirat mint eddig...
...ezzel szemben hátul is. Igaz, itt kék alapon.

4 megjegyzés:

porsche írta...

Egyetértek veled, bár szép ez a kék szín, de a dobozért én sem adtam ki a plusz manit.

Zsizso írta...

Az egész szériás gyűjtéses izébe is nagyon igazad van. A bliszter nem teljesen ugyanolyan színű, mint a tavalyi?

Sam. Joe írta...

Teljesen igazad van, 99 százalékig ugyanaz. A kék egy másik árnyalata és nem 1, hanem 4. Ennyi.

RÁJEN írta...

Amúgy tetszetős darab ez, nem is tudom, ez vagy a fehér tetszik-e jobban. Egyik sincs meg mondjuk :)