2009/10/26

Felújítás: MB-59 Porsche 928

A változatosság kedvéért ismét egy Porschét mutatok nektek, mely átesett egy alapos felújításon - akinek jó a memóriája, annak ismerős lehet innen. Az eredeti állapota kicsit ellentmondásos volt számomra, mivel festék az nem sok volt rajta, de szerkezetileg hibátlan volt, szépen nyíltak az ajtók, jól gurult és rugózott. Szerencsére a szélvédők is épek maradtak, ezért is álltam neki a felújításának. Az új festést illetően a fekete alváz és a kék külső kombinációja mellett döntöttem, utóbbinál erős befolyásoló tényező volt a narancs szélvédő és a piros belső. A felniknek menniük kellett, helyüket a mai Matchboxokon népszerű, sokkülős felni vette át, mely kicsit modernizálja is az autó megjelenését - igaz, egy kis ültetést eszközölni kellett. A fényezése nem lett annyira csillogó, mint a fekete 911-es esetében, de azért szerintem így is szép lett a végeredmény.

Nem sok festék maradt rajta
Szerkezetileg hibátlan volt
Ez lett a végeredmény
Sokat fiatalít rajta ez a felni
A P betű öntéshibás, nem festékfolyásos

10 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

"Engedje meg, hogy azta**rva!"

Névtelen írta...

Nagyon szép! Mi is tervezünk autókon ültetést, és már van is módszer rá, ami jó. Te hogy csináltad? Mi úgy akarjuk, hogy a tengely alá berakunk egy kis valamit, ami megemeli a tengelyt, ezáltal a kaszni alvázastul lejjebb kerül.

Andrew0807 írta...

Csatlakozom az előttem íróhoz.Elismerésem.

Sam. Joe írta...

Ja, az kimaradt, hogy szerintem ezekkel a kerekekkel szebb, mint az eredetiekkel.

beczl írta...

Erre csak egy mondat jut eszembe: "Álomból valóság, pokolból menyország!"

porsche írta...

Újfent köszönöm, örülök, hogy nem csak nekem tetszik:-)

Joe: Megengedem ;-)

Bog Zoo: Mivel ez laprugós, ezért az általad írt módszer a legegyszerűbb, én is ezt csináltam. A fix rögzítésűeknél az alapelv ugyanez, csak ott ragasztani kell a tengelyt (a fekete 911-nél is ezt alkalmaztam), a kortársaknál pedig reszelni is kell a műanyagból, ami lefogja.

RÁJEN írta...

Emelem kalapom. Újfent.

wookie írta...

Gyönyörű!

A felniválasztás meg külön plusz pont. :)

Zsizso írta...

Joe, engem leszidtál!
Szerintem is gyönyörű, gratulálok.

Banaur írta...

Na a kérdés ugyan az,mint a kamionnál!
Egyébként mind a három átalakítása nagyon-nagyon durva.Gratulálok!!!!!