2009/10/16

Matchbox Croc Zoo 5-pack - 4x4 Chevy Blazer

A Matchbox 4x4 Chevy Blazer-t Joe nem rég mutatta be, ahol azonban megfeledkezett erről a darabról - szerencsére Zsizso felhívta rá a figyelmét és korrigált -, mely egy 2009-ben megjelent Croc Zoo elnevezésű ötös pakkból származik. Szerintem ez az egyik legszebben kivitelezett darab, jól áll neki ez a matt drapp és a fekete szín kombinációja. A felniválasztás is nagyon jól sikerült, jól tették, hogy nem diszkófelnit tettek alá, melynek létjogosultságát máig nem értem. Ha kapott volna elöl és hátul is lámpafestést, simán megállná a helyét a Superfast sorozatban is.

Croc Zoo 4x4 Chevy Blazer
Látott már valaki ilyen Blazert egyenes antennával?
A vonóhoroghoz kicsit magas építésű

2 megjegyzés:

Ikarus 256 írta...

Egyenes antenna? Szerintem lehetetlen, mert a bliszterben az autó tetejére van hajtva.
Fordítsd meg az antennát, hogy hátrafelé hajoljon, és akkor olyan mintha gyorsan menne, és a menetszél vinné hátra. :-D

porsche írta...

Nekem ennyire sikerült kiegyenesítenem, de nem értem, ha egyszer nincs belebetonozva, akkor miért nem teszik csak úgy bele a dobozba külön, hogy egyenes maradjon...