2007/09/26

Matchbox Convoy CY-115 Ford Aeromax

Amit a Convoy sorozatban a Ford Aeromax vontatóról és a Fishbelly vontatmányról el lehetett mondani, azt már megtettem egy korábbi postban. Az ok, amiért elővettem ezt a darabot most, az előző, Land Rover post, amihez ez a szerelvény festésében – a vontatmány matricázásában – kapcsolódik. A Convoy Project CY-115-ként jegyzi és a kerekei alapján 2006-ra datálja ezt a darabot, mely a nekem meglévő példány csomagolásán a J4751 jelzést viseli. NRFB marad, hiszen más CY-115 van már a gyűjteményemben bontva.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ügyes oldal!
Gratulálok hozzá!
Szívesen olvasom, mivel magam is gyűjtő vagyok, bár mindenevő, nemcsak kimondottan a Matchbox-okat szeretem.

Érdekelne viszont, hogy Saab 9000-esed van-e, és ha van, mikor tervezel posztolni róla valamit? Az a kedvencem ugyanis. :)

Üdv: Tamás

Sam. Joe írta...

Köszönöm szépen az elismerést!

Saab 9000:
(Zavart fejvakargatás...) Saab... Hmm... Svéd acélból csak Volvóra emlékszem, 740 vagy 760 az biztos van, de Saab talán nincs. Akkorára duzzadt a feldolgozatlan része a gyűjteménynek, hogy le is álltam a beszerzésekkel, mert már nem emlékszem mindenre, ami megvan. De az igényt elraktároztam! 8-)