Korábbi évjáratú Camaro szerepelt már e lapokon számos verzióban, de a jelenleg is regnáló hatodik generációból ez az első.
A Hatodik
Őszinte
leszek, nekem a
„kicsi, harapós állatból, ami Mustangokat eszik” az első
és második
generációk után megállt a világ. A szögletes harmadik nem –
létezik ilyen amúgy Matchboxban, kallasztok is belőle –, a
sokkal áramvonalasabb negyedik nagyon nem az én világom. A
2010-ben debütáló ötödik generációt viszont legalább annyira
kívánatosnak találom, mint az elsőt! Mi több, a 2016-ban
bemutatkozó jelenlegi – amiről ez a post is szól – sem csúnya,
de sokat lágyítottak a vonalain az elődhöz képest és ezzel
szerintem veszített a karakteréből ahhoz képest.
A típusbemutatót teljes egészében ellustálkodhatom, mert egyrészt ugye el lehet fáradni a gyártó oldalára Camaro pornóért, illetve prezentálni tudom a Chevy értékesítőknek szánt képzési brossúrát – csemege az ilyesmi a földi halandónak!
Illusztris társaságból
A
nyitott Camaro 2017-ben debütál a Matchboxnál és azóta is minden
évben – tehát mikor e sorokat írom 2022-ig – előfordul vagy
az 1-xxx sorozatban – aki Matchbox ügyekben „mainline”-t vesz
a szájára ki van tiltva! –, vagy spéci sorozatokban. Igazából
azt gondolom, hogy derekas munkát végeztek, kívül-belül szép
részletes, csak azt a nyomorult kormánykereket miért a Pizza
Hutból rendelték, na azt nem értem! Egy tető nélküli kisautónál
nagyon szem előtt lévő alkatrész és csúful rombolja az
összhatást egy olyan részletes környezetben, ahol még a pedálok
(!) is megvannak, nemhogy a műszerfal részletei. Érdekes, hogy az
összes eddigi megjelent verziója alá ugyanezek a kerekek kerültek
és egy kivétellel ahol arany, mindenhol ezüstszínűek.
Ez a példány egy 2019-es 5-ös csomagból származik, igencsak illusztris társaságból. Érdekesség, hogy 2019 óta a kupé is szerepel a Matchbox kínálatában a Moving Parts – lévén nyitható a motorházteteje – és egyéb speciális sorozatokban.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése