2022/04/03

Matchbox Twin Pack TP-22 és TP-24 UPDATE

2008 óta sok minden nem történt Twin Pack kamion ügyben, pedig nagyon is szeretem a szériát, amit a Convoy közvetlen elődjének tekintek. Bővebben itt olvashattok ezekről, illetve a bal hasábban lévő kiemelés linkjét is javítottam. Az ok egyszerű: A fő változatok már megvoltak akkor, de az eltelt időben nem sikerült összefutnom ritkább verziókkal, megfizethető áron. Eleve nincs túl sok verzió belőlük és ami még nincs meg, a ritkasága ellenére olyan nagyon nem is vonz, mert szerintem sokszor inkább csiricsárék, mint szépek.

Mostanában viszont felkerült a radaromra egy, ami rossz vontató szín – vontatmány kombinációban kellette magát. Talán pont ezért nem kelt el eszement áron. Viszont pont olyanra sikerült a mix, amivel korrigálni tudtam egy már meglévő, helytelen színkombinációban meglévő szerelvényemet.

Ő az új szerzemény, TP-22. Anno a Peterbilt azért nem engedte használni a nevét a Twin Pack kamionokon, mert nem krómozott volt a hűtőrács.

Ilyen a gyári állapota, majd mindjárt mutatom, hogy milyen amikor nem.

N.Y.K. konténerekkel ez egy viszonylag rtikább verzió és hozzá még nagyon jól is mutatnak ezek a tejeskávé-piros kis dobozok.

Ő már megvan régen, csak még nem mutattam, mert sárga volt a vontatója, ami helytelen konstelláció volt. OCL konténerekkel "csak" NRFB volt, piros vontatóval. A bronzzal is szép.

Egy korábbi tulajdonos fekete filccel megdolgozta az alvázat, amit el lehetne tüntetni, de őszintén szólva nem csak lusta vagyok hozzá, de tetszik is, mert hihetőbb, mint a gyári állapot.


A "hármas csere" utolsó tagja. A sárga Peterbilt vontató itt már színhelyes a félpóttal.

Nem éppen showroom shine, na bumm!

Nincsenek megjegyzések: