2021/04/30

Matchbox MB-48 Ground Grinder

Valószínűleg gyerekkori emlékem tudatalatti unszolása késztetett arra, hogy a Matchbox Caterpillar Motor Grader mellé beszerezzek egy viszonylag friss kiadású földgyalut is.

Mint az kiderült, a régi Caterpillar nem más, mint a Hot Wheels Street Cleaver megszelídített változata, de a Ground Grinder már egy teljesen saját "fejlesztése" a Matchboxnak. 2013-tól folyamatosan a kínálat részét képezi, ebből én a premier darabbal szinte megegyező kivitelű 2018-as fekete-sárga változatra csaptam le. Munkagépben szerintem ez a legjobb színkombináció, így mikor elém került egy üzletben habozás nélkül tettem a kosárba. Elég korrekt munkát végzett a gyártó, kellően részletgazdag, még ha ez a kifestések nélkül elsőre talán fel sem tűnnek, mint például az első és hátsó lámpák, a visszapillantó tükrök, vagy a villogók a fülke tetején. Kapott előre is egy kisebb simító alkalmatosságot, de a gép lényegi eleme, a tolólap jó nagy méretű. Utóbbihoz imitált hidraulika is jár, de sajnos nem állítható - ezt a funkciót meghagyták a Real Working Rigs sorozatnak. A játékélmény azonban így is meg lehet vele a homokozóban, ugyanis mindkettő elég közel került a talajhoz. Összességében egy teljesen korrekt földmunkagépet kapunk a Ground Grinder által.

Klasszikus földgyalus kinézet
Jó nagy és sajnos fix a fő tolólap
Kellően részletes kidolgozású
Kicsit nagyobb méretű, mint az elődje
Nem sok felület van a feliratoknak, ezért minden kis helyet alaposan kihasználtak
Matchbox MB-48 Ground Grinder
Ha már említettem a Hot Wheels-ből lett Matchbox dolgot és feljebb szerepel is a Bulldozer, amit korábban mutattam, most itt van a kettő egy képen
Van köztük pár év különbség

Nincsenek megjegyzések: