2016/06/08

Matchbox MB-13 Dodge Wreck Truck - UPDATE

Még pár évvel ezelőtt rám jött egy nagy tisztogatási láz a gyűjteményemet illetően - természetesen ezt ma már többszörösen megbántam -, aminek hatására tulajdonképpen négy csapásra szűkítettem a látószögemet. Megelőzendő a kérdést, ezekre próbálok azóta koncentrálni: Porsche, GMC Wrecker, Chevy Van és a gyerekkorom kisautói. A nagy kiszórási hadműveletemben természetesen azért akadt pár kakukktojás, amitől nem tudtam megválni és azóta is a birtokomban vannak. Az egyik ilyen ez a Matchbox Dodge Wrecker, amiről Joe már korábban értekezett. A két kivitel között annyi különbség van, hogy az enyém az ott említett első változat, vagyis még regular wheel-el szerelt kiadás. Szerintem ezekkel jobban néz ki, autentikusabb megjelenést kölcsönöz neki, de persze az újabbat sem vetem meg. Mivel már erősen közel van az ötvenhez a kisautó kora, így megbocsátom neki, hogy nem teljesen makulátlan, főleg, hogy az ára is nagyon kedvező volt, mondhatni kiváló ár/érték arányt képviselt ez a remekbe szabott Matchbox.

 Szerintem ez az egyik legszebb klasszikus Matchbox
Jól áll neki ez a kerék verzió
 Jókora kampót kapott a gém végére
Később jóval vékonyabb tengelyeket kapott

Nincsenek megjegyzések: