2014/12/25

Matchbox MB-23 Volkswagen Camper Dormobile – UPDATE

Mára egy frissítést tartogatok, ami egyben kiegészítése is egy régebbi anyagnak. Elsőként Andrew0807 kolléga mutatta be az ő hazai gyártmányú, VW pizzáskocsiját – amit azóta is irigylek tőle. Aztán én következtem egy verzióval. Amit ma láthattok, arról nem maradt le az egyik szín a tamponnyomás során, így egyértelművé válik, hogy a kolléga példányáról és az én korábban bemutatott darabomról mi felejtődött – spórolódott? – le.

Nem vagyok apró eltérés halmozó – mint az köztudott – de, az a Matchbox, aminek „Made in Hungary” olvasható az alvázán, mindig kivételt fog képezni ez alól az irányelv alól.

 Tulajdonképpen vicces, hogy a sokkal gyakoribb, brit kiadások még nem szerepeltek e lapokon, de csak eléggé lepukkant példányaim vannak belőlük.
 Eléggé jól látszik, hogy a korábban bemutatott példányokról mi maradt le a festéskor. A megvilágítás és a fényképezőgép együttesen eltüntették, de ennek az ablakai a világoskék valami egészen lehetetlen árnyalatában tündökölnek.
 Az alváz feketére van festve, az oldalán a piros szín szétmaszatolása gyári extra. A pizzafutár biztos szétkente a ketchupöt. Érdekes, hogy a felnyitható kempingtető öntése valami egészen gyalázatos minőségű ezen is.

1 megjegyzés:

Viktor írta...

Nekem nagy kedvencem volt egy fekete színü, narancssárga x-el az oldalán. Egy 5-ös pakknak volt a része.