2011/04/15

Matchboxon kívüliek: 2010 Hot Wheels Performance Series #05 – '57 Chevy Bel Air – UPDATE

Ilyen sem volt még, hogy nekem egy Hot Wheels modellből színváltozataim legyenek, de megértük ezt is, úgyhogy következzék egy rövid post egy HW recolorról.

Majdnem egy éve volt, hogy a Hot Wheels 1957-es Chevy Bel Air versenyautó értelmezéséről írtam. Az előbbi linken található autóhoz képest ez a mostani csak és kizárólag a festésében más. A fekete-ezüst-vörös kombót is dögösnek találtam anno, de ez ha lehet még jobban tetszik. Nyilvánvalóan a króm felnik itt sem korhűek, de az összhatás szerintem ütős. Ez a változat is 2010-es, és van még egy verzió abból az évből, mely ugyanerre a festési sémára épül. Valószínűtlen, hogy olyanom valaha is lesz, mert amerikai, közelebbről K-Mart exkluzív kiadás. Szerencsére a piros – becsszó – annyira nem is tetszik.
Na, odáig még süllyedtem, hogy HW-ből is vegyek felbontani való recolort! (Természetesen egy szó sem igaz az egészből, egyszerűen nem volt még egy belőle ott, ahol leltem.)
A "HW68 Tune-Up Service" feliratot az első kerék felett teljesen felfalja az arany háttér.

1 megjegyzés:

porsche írta...

Nem mertem megkérdezni, hogy kell-e, mikor először láttam. Nem hittem volna, hogy tetszik neked.