2010/12/13

Bréking: 2011-es Matchbox megjelenések - avagy fejjel lefelében már van!

Már december közepe van, mindjárt itt az év vége. Egyesek készülnek az ünnepekre, mi meg "remegve" várjuk, vajon milyen újdonságokat fog hozni az újév. Sajnos a teljes sorozatról még nem lebbent fel a fátyol, de Ausztráliában megjelentek az első 2011-es modellek. Következzen egy kis ízelítő a Matchbox háza tájáról. Két új modell található az első hullámban, az Infinity G37 Coupe és a Mitsubishi Lancer Evolution X, a többi pedig csak új színvariáció. Tekintve, hogy itthon még három széria hiányzik a 2010-es modellekből, így még sokára lesz, mire nem csak kereshetjük, de meg is találhatjuk ezeket a boltokban.

Infinity G37 Coupe, az egyik új modell
Mitsubishi Lancer Evolution X, a másik új modell. Rendőrségi festés, de már megint fényhíd nélkül.
Corvette ZR1 recolor. "White is the new cool".
MBX Mover recolor, a Matchbox embléma miatt kötelező
Honda Insight recolor
VW-Porsche 914-6 recolor
Power Lift recolor
'54 Jaguar XK 120SE recolor

10 megjegyzés:

porsche írta...

Nem kellet sokáig a narancs 914-re várni, ráadásul rendesen át is keresztelték. Jót áll neki a felirat is az oldalán.
Az MBX Mover pedig tényleg kötelező ebben a verzióban.
Kíváncsi vagyok, hogy milyen a Mitsu a HW-éhez képest.

pittlaren írta...

Az MBX Mover tényleg kötelező, a Mitsu fényhíd nélkül felháborító, de azért remélem, ide is eljut majd...

Tommi írta...

Nekem úgy tűnik, hogy ott a fényhíd a Mitsu-n, csak átlátszó. De lehet, hogy a szemem káprázik.

saruman írta...

I want the Infinity and evo x!

RÁJEN írta...

Annyira tudtam, h lesz narancs 914-es :) Veszek lottót. A Mitsu is igen jól fog mutatni az ugyanilyen festésű Tomica mellett...

Sam. Joe írta...

Tommi: Belenagyítva a képbe, mintha tényleg lenne ott valami, de nem vagyok benne biztos. Majd meglátjuk!

pittlaren írta...

A bliszeteren lévő képet nézegetve, pont azon akartam háborogni, hogy micsoda átverés: a képen van, a járgányon nincs....aztán alaposabban górcső alá véve (PhotoScape) nagyon úgy tűnik, hogy van ott valami...
Már biztos, hogy kötelező darab lesz.

Sam. Joe írta...

Mea culpa, mea maxima culpa! Matchbox postjába én piszkítottam bele az ominózus sort, mint a "támogassuk a fényhíd ipart mozgalom" lelkes támogatója. De most már egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy ott nincs valami. Na, majd meglátjuk!

PMGabi írta...

Nagyon jó az Evo X, egyértelmű, h. kell, és ha nem adnak rá fényhidat, majd teszek rá...
...h. nem adnak és majd én rakok rá egyet! :)
A Porsche nekem s.zöldben van meg 43-asban, szóval n.sárgát már nem veszek. :)
Az MBX Mover viszont igazi "kicsxszés", mert sokkal szebb lett, mint volt és most a régi felesleges lesz...
A Lexust viszont megvárom élőben milyen lesz, mert egész érdekes.
A többi nem gyere be.

Andrew0807 írta...

Nekem van egy kép a pre verzióról. Ott a mitsun van fényhíd:

http://2.bp.blogspot.com/_9DBl5e_k-mc/TE99K0S57mI/AAAAAAAALVo/5coXReB4eso/s1600/MBXProto0007.jpg

Mondtam, hogy érdemes megnézni a t-hunted.blogspot.com-ot!