2009/09/27

"Senkiháziak kezében van a popszakma!"

Az úgy volt, hogy még a múlt héten a Kéznek is átküldtem azt az ijesztően hosszú listát, hogy mi hiányzik még az idei megjelenésekből és ha megy bevásárolni valami hypermarketbe, akkor nézze meg a kínálatot. A Kéz amúgy koca-kisautó hedonista, néha vételez pár Matchboxot, amikor rájön. (Most éppen SLR-t szeretne. Én is.) Beszéltünk délután valami más ügyből és mikor letettem a telefont, rá pár percre felhívott, hogy menjünk ki a Régió játék nagykerbe, mert úgy megkívánta. Nem mondtam nemet, főleg hogy amúgy a Régió pont az Üveghegy és a Négyszögletű Kerekerdő között terül el, a Kurta Farkú Malac pont a szomszédban lakik. Erősen belekapaszkodtam a hitelkártyámba, gyia!


A Régió elvben nagyker, ezért finoman szólva lesokkolt az ár, amit az 1-75 fölé kiírtak. 550 forint. Azt hiszem, hogy ez nemzeti csúcs. A kínálat a tavaly év végi, idei év eleji 1-75-ökre korlátozódott, a világon semmit sem hoztam. Ezen kívül volt még pár idei Superfast és BoB – 880 Ft –, 3- és 5- packok – az árakra nem emlékszem – illetve egy nagy halom – tessék kapaszkodni – 2006-os Convoy – á 17x0 Ft. Fancsali képemet látva a címben szereplő mondatot a Kéz lőtte el, amit persze nem álltam meg röhögés nélkül.


Két apró kérdés horgad fel bennem: Hónapok óta nem látok a Budapest környéki hypermarketekben Matchboxot, ha pedig az ünnepek alkalmából kikerül egy nagy hombár valahol, akkor egy héttel később már üres. Miért nem lehet akkor Matchboxot kapni – főleg hogy ebben az országban a Matchbox a kisautó szinonimája. Hová mennek még fel az árak?

18 megjegyzés:

Andrew0807 írta...

Mindenhol ez a helyzet.Én abban bízok hogy az ispa mivel hónap vége van fellendül.Ott is max 20 db van.
Olyan május körüli darabok.

Sam. Joe írta...

Akkor az még jó! Én csak és kizárólag Skybustereket látok már egy ideje. Soha nem volt sikeres ez a széria, hogy miért erőlteti még mindig a Mattel?!

Zsizso írta...

Én a solymári Auchan-ban lőttem újakat kb. 2 hete.

Sam. Joe írta...

Mesélj, mibe fájtak!

Tommi írta...

Nem csak a hipermarketekben, de a JÁTÉKBOLTokban sem lehet ezévi Matchboxokat kapni. Egy-két kivételtől eltekintve.

matchbox írta...

A múlt héten néztem az Árkádban lévő játékboltot. Semmilyen matchbox nem volt. Se új, se régi, semelyik széria.

beczl írta...

"Vidéken" is ez a helyzet. Sehol semmit nem lehet kapni, max az InterSpar-ba van egy két 2007-es BoB modell, azt annyi.

Zsizso írta...

4 kiló volt per stück

Sam. Joe írta...

Hmmm... Az egyik kollégám Münchenben volt pár napot. Átvettem tőle pár feladatot és félig-meddig ugratásból mondtam neki, hogy hozzon nekem Matchboxot és a reptéren ott pont van egy bolt, ahol van, meg tengernyi Siku. Mondja, hogy nem gond, mi kell. Adtam neki személyleírást a Stars of Cars-ról. Erre ma beállít két SoC-al, amit ott vett a reptéri boltban. Az köztudomású, hogy az ilyen üzletek árazása nem egy hypermarket szint. Tippeljetek mennyibe került darabja!

Tommi írta...

Tervezek menni az Europarkban lévő Intersparba. Majd megírom, találtam-é valamit.

Sam. Joe írta...

OK, lécci! Na, várom az ártippeket!

beczl írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
beczl írta...

Legutóbb 6-7 Euro volt az említett reptéren. :-)

matchbox írta...

Tegnap a fóti Corában vettem új darabokat. Pl. Jaguar XK120SE. 479/db.

Zsizso írta...

A Reptéren 5-6€ volt darabja

Sam. Joe írta...

Kapaszkodjatok! 1.20 Euro volt darabja.

pircq írta...

Elképesztő valóban, hogy rendesen vadászni kell a kisautókra. Vagy olyanok vannak amiket meg nem vennék, vagy már megvan. A választék igen korlátolt. Én Hotwheels-eket gyűjtök azon belűl '60-'70-es évek amcsi coupékat, továbbá hasonló gyártási évvel rendelkező matchboxokat, persze mai kiadással. Kb 1 év alatt sikerült 50db-ot összeválogatni. Nincs egy olyan hely, ahol folyamatos bővülő kinálattal rendelkeznének...szomorú, vagy izgalmas?? :)

Sam. Joe írta...

Izgalmasnak semmi esetre sem nevezném. Bosszantónak annál inkább.