Matchbox márkanév alatt számos VW Bogár értelmezés megjelent már az évek során és gyanítom, hogy ez így is fog maradni, hiszen a Beetle már örök klasszikus. Szerettem a régi, Superfast Bogarakat a hetvenes évekből és az 1998-as MB-48-as újabb feldolgozást is. A 2008-as Best of International-ban szereplő második autó ugyanaz, mint az MB-48 és csak egészen apróak az eltérések. Nem szeretném ugyanazt fújni, mint amit a BoM – Dodge Magnum esetében is, de nem sokat változott abbéli véleményem, hogy az idei spéci sorozatok vajmi kevés hozzáadott plusz értéket képviselnek a hétköznapi 1-75 sorozatban szereplő változataikhoz képest. A lila Bogár – bocs, ki nem állhatom ezt a színt – esetében a legfontosabb különbség az MB-48-hoz képest a feketére festett rongytető, a szürke, elnagyolt belsőtér és a hátsó rendszámtábla. Ez utóbbi, a régi fajta, kék alapszínű kaliforniai rendszámokat mintázza és Ikarus256 kolléga módszerével kikódolva a 255TL5 a „BEETLE”, azaz Bogár szót rejti. (Ha tudnátok, hogy mi zseblámpázás és nagyítózás van a hat karakter megfejtésében!) Viszont az első és hátsó világítótestek, és elől a két kis szellőzőnyílás teljesen ugyanolyan, mint a kukásautó színű verzión. Remélem, ez alkalommal nem siklottam el semmiféle részlet felett.
3 megjegyzés:
az nem rongytető, hanem Faltdach tető! Én már csak tudom, hisz Bogár őrült vagyok, és nekünk is van 1, bár az nem Faltdach-os
"Faltdach tető"? Tehát ha jól értelek, akkor ránctető tető? 8-]
Őő nem tudok németül, de ez a hivatalos neve. De az országban szokták vászontetőnek is hívni.
Megjegyzés küldése