2016/02/14

(félperces) Átalakítás: Hot Wheels - Ford Maverick Grabber

Elég régen elkészült már a most bemutatásra kerülő kisautó, de mindig találtam bemutatásra érdemesebbet, ezért szegény csak lapult a vitrinemben, amíg el nem jutottam addig, hogy lefotózzam.

Eredeti célom a Halálos iramban mozifilm-sorozat 5. részében szereplő autó megmintázása volt. Tudom, hogy nem sikerült tökéletesen, de azért hunyorítva talán hasonlít a Han által hajtott példányra.

Kiinduló alapom a 2011-ben megjelent Maverick Grabber verzió volt. A koptatott felületeket kicsit megcsiszoltam, majd egyszerű lakkfilccel lekentem, a lökhárító alatti részről a kiálló splittert levágtam, majd a maradékot feketére festettem, a kerekek pedig matt ezüst színt kaptak.

 A kopottas részek kialakítása jelentette a fő feladatot.
Nem 100%-os a metálkék szín miatt.

Nincsenek megjegyzések: