2006/10/26

Motor City Online tribute - Part 2.

Mint arról már korábban írtam, egyszer volt, hol nem volt egy fantasztikus autós MMORPG. A Motor City Online-ban szereplő klasszikus járgányokból szerencsére a Matchbox is feldolgozott párat ezért az érdekesség kedvéért igyekszem felidézni azt, ahogy MCO-ban megjelentek ezek az autók és azt, ahogy a Matchbox öntötte őket formába. A fentebb már citált első részben megemlékeztem a legendás Ford A Model-ről, de ami a Matchbox részét illeti a dolognak, a kisteherautó változatot mutattam be, ami a játékban nem szerepelt. Hogy egész pontos legyek, a Matchbox féle Ford A sem azonos a játékban szereplővel. Ott a „Three Window” – azaz Háromablakos – kupé szerepelt, melynek nem volt egy-egy kis ablaka a „b oszlop” mögött, míg a Matchbox ez a verzió. Az lenne a furcsa, hogyha a megjelenés évével nem lenne valami kavarás. Az autók alvázán 1979-es dátum szerepel, de az első katalógus, amiben felbukkan az az 1981-es. Sajnos az én barna MB-73-masom – ami a számos MB-73 színváltozat közül szerintem messze a legjobban néz ki –, meglehetősen ütött-kopott, a legjobb indulattal is csak C+ állapotú. Szép állapotú MB-73-ról készült képért Areh-hez kell fordulnunk. Ezzel szemben a fekete, az oldalán lángnyelveket viselő, széles hátsó kerekű, Hot Rod A Model 1987-ben jelenik meg. A másik Model A-tól a kerekeken kívül egyetlen ponton különböznek: a Hot Rod változaton nincs hátul kialakítva a csomagtartó ajtaja.








Nincsenek megjegyzések: