2019/06/13

Matchbox Ford Crown Victoria Taxi

Mikor beszereztem a Matchbox Crown Victoria Taxi kivitelének premier darabját, azt hittem, ezzel le is tudtam a dolgot. Azzal az egy darabbal sokáig beértem, míg meg nem pillantottam a 2018-as Metro Transit nevű ötös pakkot. Ebben ugyanis újra feltűnt egy sárga Vic Taxi, ami a dekoráció mellett több ponton eltér az említett darabtól. Kékes árnyalatú üvegezést kapott, a felni választás is módosult, de a legnagyobb különbség, hogy ez már a 2015-ben átdolgozott verzió - érdekesség, hogy azóta csak ötös csomagban jelent meg. Történt ugyanis, hogy jobb belátásra tértek és dobták azt a hatalmas TAXI feliratú táblát a tetejéről és egy visszafogottabb változat került a helyére -ezt már nevezhetjük szabadjelzőnek-, ezúttal már a szélvédő anyagából. Ezen együttes dolgok megléte újra felélesztette bennem a birtoklási vágyat. Mivel nem tudtam/akartam ezt a gerjedelmet legyőzni, be is szereztem egyet. Cseppet sem bánom tettemet, mert szerintem nagyon jól sikerült ez az összeállítás, főleg, hogy felkerült rá a CAB felirat is.

Így kellett volna elsőre kihozni, mint Taxi
Árlista is került az oldalára

2 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Jó ez, nincs mese!

RÁJEN írta...

Nekem nem is tűnt fel, hogy új táblát csináltak neki. Jobb ez így.