2008/05/02

Matchbox MB-03 Mercedes Benz-Binz Ambulance – Upadate!

Szegényke látott szebb napokat, hiányoznak a matricái is – nem mintha olyan nagy kaland lenne a két vörös keresztet pótolni –, sőt a beteg sincs meg hozzá, úgyhogy igazi filler, de szert tettem egy széles, Superfast kerekű MB-3-ra. Érdekes átmenet az eredeti, Regular Wheel MB-03 és a TP-14 katonai festésű változata közt. Már csak a keskeny kerekű hiányzik – no meg ebből egy szebb darab.

Gondolkodás nélkül kivágták a hátsó kerékjárati ívet a nagy Superfast keréknek, de a hátsó ajtó még nyílik. A beteg kimenőn.
A matricákat könnyű - lenne - pótolni.
Ti mivel szoktátok pucolni a régi cuccokat? Erre is ráférne egy látogatás a kézimosóban.

7 megjegyzés:

Ikarus 256 írta...

Anyának van valami "csodatörlőkendője" azt szoktuk benedvesíteni és azzal szépen lejön a ráöregedett piszok is. Volt olyan aminek a matricájáról is lejött a zsíros poros cucc. Persze nem lett tőle új, de szebb lett, mint volt. Holnap megyek haza és, megkérdezem, hogy hol vette, meg küldök róla képet (ha lesz otthon fényképező).

Sam. Joe írta...

Tedd már meg, kérlek, hogy rákérdezel, mert szerintem ezen is sokat lehetne javítani. Előre is köszi!

Ikarus 256 írta...

Kiderült, hogy csak én takarítottam az autókat azzal, Apa pedig sima pamut trikót használt, ami kicsit be volt nedvesítve. Így egy egész csomag Matchbox-ot megtisztított, ami még Németországból jött. Azért nem tudtam a trikós formáról, mert én akkor nem voltam itthon. Ha matricákat takarítod, vigyázz, hogy ne legyen túl nedves, mert akkor elkeni a matricán - legalábbis Apa így mondta :).

Névtelen írta...

A nehezen elérhető helyeket neves fülpiszkálóval tisztítom, a többit ronggyal...

Sam. Joe írta...

A kérdés igazából az, hogy használtok valami tisztítószert? Pont ez a darab foltos, valami sárga kulimász van rajta. Arra gondoltam, hogy mosogatószivaccsal, meg mosogatószerrel megyek neki.

Ikarus 256 írta...

Szerintem próbáld meg először csak sima vizes ronggyal, és ha nem jön le akkor kezd csak a mosogatószerrel. Én nem használnék szivacsot, mert lehet, hogy megkarcolja a festést.

Sam. Joe írta...

Meggyőztél! Van az a szivacsos Vileda mosogatórongy, azt hiszem azzal fogok nekimenni.