Az idejét sem tudom, hogy mikor volt nálunk utoljára Mustang, pedig szeretem őket! Tiszta mázli, hogy van nekünk a Bubba-Gump listánk és abban pont van Mustang, így meg tudtam nézni. A nyár végére íme némi színtiszta jóság, szívemnek igen kedves autó, kitűnő kisautóban megjelenítve!
A Mustang ötödször
2005-2014
Ahhoz
képest, hogy már írtunk róla nem is egyszer – lásd a linket
fentebb – és a kedvenc újkori Mustang generációm pont az
ötödik, soha nem foglalkoztunk a típustörténettel. Képtelen
vagyok megemészteni, hogy még a legfiatalabb példányok is tíz
évesek már! Pedig de és típusismertető is ilyen időtávlatból,
sőt a legidősebb példányok születési évéből, 19 évvel
ezelőttről kellett keresgélnem! Nem csak, hogy sikerrel jártam,
de Nínó Karotta pont a premier évében vizsgált meg egy GT-t és
mit ad isten, még a színe is majdnem stimmel! (Ami nála volt az
szerintem Torch Red, amit a JL megmintázott meg Redfire Metallic.)
Fogyasszátok
belátástok szerint a koros TotalCar-os anyagot, van hozzá jófajta
videó is!
A magam részéről ezúttal is mellékelem a szintén évjárathelyes katalógust:
Nahát, ritka!
2016 januárjában a Round 2 Corporations – többek közt a Racing Champions, Auto World és AMT márkák is az övék – bejelentette, hogy licenceli a márkát a Tomytól és azóta ismét van Johnny Lightning!
Amit ebben a bejegyzésben láthattok, az majdnem olyan régi, mint a megmintázott Mustang maga! Ugyan az öntvény egyidős az eredeti autóval, ebben a gyári színben – melyről fentebb már lerántottam a leplet, hogy Vöröstűz Metál a neve – 2007-ben szerepelt egy tízes pakkban.
A név kicsit pontatlan, a JL csak Mustangként emelegeti, holott ez egy GT. Ez rögvest látszik a négy fényszórójából, a GT emblémákból az A-oszlopok alatt, illetve a fenekén. Hogy miért fontos ez? Mert a GT az a V8! És mint azt a Mad Max Fury Road-ból tudjuk: „A tetteimmel tisztelem őt, V8!” (Vagy valami hasonló, sohasem láttam magyarul. Eredetiben: „By my deeds, I honor him. V8!”) Én amúgy teljesen jól el lennék a 4 literes, 210 lovas V6-al is, de hát a GT, az 4,6-os, 300 lovas. A premierévben ez a két változat jelentette a kínálatot, a felpöccentett verziók később jöttek.
Csak szuperlatívuszokban tudok róla nyilatkozni! Szép, kívül-belül részletes, a kormánya sem csak egy pizza, fém az alváza, de nekem úgy tűnik, hogy még a hátsó spoilere is, ami külön alkatrész a karosszériától. „Na já, Dzsoni Lájtning iszt Dzsoni Lájtning!”
Gyönyörűen részletes!
A beltér is részletes, a kornány sem egy pizza... Figyelsz, Mattel fiam? Á, dehogy figyelsz!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése