Több szempontból is szokatlan ez a 2000-es, amerikai piacos Peterbilt betonkeverő. A legszembetűnőbb, hogy nem Convoy kerekei vannak! Érdekesség, hogy akár lehetnének is, mert olyan verziója is van. Aztán az alváza, ami a leggyakrabban „krómozott” szokott lenni, annak érdekében hogy az első-hátsó lökhárítók és legfőbb éke a hűtőrács is az legyen, egyáltalán semmilyen színezést sem kapott. Ez különösen mókás annak fényében, hogy az ős-Peterbiltek azért nem lettek nevesítve a Twin Pack sorozatban, mert nem volt króm ezen az alkatrészen és a gyártó nem engedte a névhasználatot. Ha már verziók: Ennek nincs „Matchbox 2000” logó a fülkéje tetején. Mert hogy lehetne és az is növeli a változatok számát, hogy előfordulhat a Convoy kerekű variáción is. Ha nem hosszú, amerikai kártyán lenne, ami egyértelművé teszi, hogy ez az amerikai 1-100 sorból a kilencvenharmadik, akkor MB-73 is lehetne a világ bármelyik másik tájáról, de szintén 2000-ből.
Oldalak
▼
2022/06/15
Matchbox MB-93 Peterbilt Cement Truck
Azt hittem elhasználtuk már az összes számot 1 és 125 közt, de nagyon úgy fest, hogy ez az első MB-93 a blogon - vagy csak elfelejtettük használni eddig ezt a tag-et. Amerikai kiadás, NRFB.
Egyik érdekessége: Nincs sem krómozva, sem színezve az alváza és így az abból képződő egyéb alkatrészek se. Ez azért vicces, mert az ős Twin Pack szériában pont a hűtőrács krómozatlansága miatt - fekete volt abban a szériában - nem engedte a gyártó használni a Peterbilt márkanevet.
Másik érdekessége: Nem Convoy kerekei vannak - bár létezik olyan verziója is. A sárutánzat festés sem éppen gyakori. Más Peterbiltet nem is tudok ilyesmivel, illetve hát úgy általában nem sokszor lőtték el ezt a poént a Matchboxokon.
Nyilván a hátsó lökhárító is színezetlen / krómozatlan.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése