Nagyjából egy éve szerepelt itt az MB-48 Vauxhall Astra GTE – Opel Kadett GSi – ami egyébként valahogy idő közben a blog egyik legolvasottabb postja lett. Akkor ejtettem arról szót, hogy ugyanezt a járművet elkészítették egyenruhába bújtatott változatban is és egy hónapra rá prezentáltam is két változatát. Ennyi idő elmúltával talán nem fog az unalom szürke tengerébe fulladni egy újabb változat.
Hej, daliás idők, amikor még a Matchbox rendőrautóinak szinte kivétel nélkül volt valamilyen megkülönböztető jelzése a tetején, nem gondolták azt, hogy elegendő csak a rendőrségi festés! (Támogassuk a fényhíd ipart!)
A fentebb idézett két post után – érthető módon – nem maradt mondanivalóm sem a kisautóról sem a típusról. Viszont ez a konkrét darab tartogat olyan sajátosságot, ami említésre méltó. A Kínában gyártott kisautón feltűnően sok az apró öntési hiba, illetve olyan gyári hibája van, amihez hasonlót sem láttam még a Matchboxnál. Görbe a fém alváz – amit sikerült egészen jól lefotózni. Alapvetően egyáltalán nem szokott érdekelni, hogy hol készül egy Matchbox, nem is gyúrok az olyan jellegű változatfelhalmozásra, hogy adott modellből meglegyen a vizigót és az alsó-atlantiszi verzió is, de jelen esetben csak a gyártási hely lazább minőség ellenőrzését tudom okolni a hibákért.
Ez a kisautó is az MC-20 jelű húszas csomagból származik. Érdekes, hogy a dobozban a helyére csak úgy fér be, hogy a tengelyei egy picit meghajlanak. Ez a nyomorítás az elmúlt 24 év alatt nem viselte meg maradandóan, a helyéről kivéve azonnal a normális helyzetüket veszik fel a kerekek.
Szokatlanul sok rajta az apró öntéshiba.
A széria hátsó spoileren nagyon látszik. Igaz ez a kínai Matchboxgyártás kezdeteiről való darab.
Ilyen gyári hibát sem láttam még, görbe fém alváz. Biztosan gyárilag ilyen, mert azzal a húszas szettel sem játszottak soha, amiből származik.
1 megjegyzés:
Jé, nekem is ugyanez a verzió van meg, csak nálam nem görbe az alváz, cserébe kopottabb az outfit...
Megjegyzés küldése