Oldalak

2025/07/03

Majorette Mercedes-Benz Arocs Dump Truck

Szerintem már egészen megszoktátok a teherautós becsípődésem, pedig nagyon igyekszem visszafogni magam az ügyben és érzéssel adagolni őket. Ebben a postban egy játékszernek és gyűjtői darabnak is kitűnő dömpert láthattok.

Arocs

A Mercedes-Benz-nél dolgozhat valaki, akit egészen vad kemikáliákon tarthatnak és ő ontja magából a fura termékelnevezéseket. Gyanús, hogy a Skodának is odaadják kölcsönbe időnként. Én teljesen el vagyok veszve az elnevezésekben, de hát ők tudják. Az Arocs 2013 óta létezik és a cég építőipari használatra szánt termékvonala. Nyúlfarknyi bemutatókat találtam csak róla, azok is a négytengelyes változatról szólnak, úgyhogy műszaki információkért forduljatok a forgalmazó termékoldalához!

Mercedes-Benz Arocs dömper - még a színe is stimmel! (Kép: Truckscout24.com)

Friss
A Majorette Mercedes-Benz Arocs dömpere nagyon friss a kínálatban és afféle első fecske lehet. Annyira új, hogy az online Majorette adatbázisok még egyáltalán nem tárgyalják. Ezért úgy gondolom, hogy valamikor tavaly év végén debütálhatott.

Nagyon szép, részletes, játékszernek is remek, de gyűjtői darabnak is. Nagyon kíváncsi voltam, hogy a Majorette mennyire „reciclálja” a saját terveit. Nos, egy kicsit. Ha összehasonlítjátok a hasonlóképp remek Volvo FMX dömperrel, akkor láthatjátok, hogy a billenőplató alkatrész azonos a kettőn. A festése azonban jól leplezi ezt és én amúgy sem lennék felháborodva ezen a tényen. Az alváz is mutat erős hasonlóságokat, de ez esetben mindössze arról van szó, hogy ugyanazt a fájlt használták alapnak a tervezésekor a CAD programban.

Én arra számítok, hogy lesz még Arocs alapú egyéb Majorette termék, hasonlóan a Volvo FMX alapú sorozathoz.

Nagyon szép, részletes! Magas felszereltségű példány, mert visszapillantó kamerái vannak, nem tükrei!

Klassz a dekor is.

Ugyanabból a CAD állományból indultak ki, amikor az alvázát tervezték, mint a Volvóknál, de semmit sem von le az élvezeti értékéből!

Na, az ilyenek tesznek egy klassz játékszert!

A billenőplató ugyanaz, mint a Volvón.

Vonóhorga is van!

Az alvázának két oldala asszimetrikus.

Ha megnézitek az eredetiről készült fotót láthatjátok, hogy a típus specifikus részletek bizony stimmelnek!

NRFB

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése