Oldalak

2024/11/10

Matchbox RW005 Working Rigs International Workstar 7500 Dump Truck

Bár mindig elmondjuk, hogy igazából nem gyűjtjük, ez a (Real) Working Rigs vissza-visszatér e lapokra mint a bumeráng!

Erről tudnotok kell!
A (Real) Working Rigs szériával kapcsolatban itt találjátok az alapvető információkat. Az International teherautók ebből az időszakból gyakoriak ebben a sorozatban, és azon kívül is előfordulnak a Matchboxnál. Egy ideje – nem vagyok benne teljesen biztos, de 2018 környéke – az International megváltoztatta a sorozatai nevét. A sokkal menőbb, „valamilyen star” nevekről, kétbetűs típusnevekre tértek át. A Working Rigs Durastarokat amikkel foglalkoztunk már az előbbi linken találjátok, a Convoys sorozatú Lonestarokat itt – idővel ez majd bővülni fog más sorozatból származóval is.

A Workstar sorozat azonban ezzel a mostani bejegyzéssel debütál. Ebben az időpillanatban a Working Rigs sorozatban még egy Workstar van – egy utcaseprő jármű – az 1-100-ban pedig egy egészen pofás, terepjáró tűzoltószer.

Workstar 7500
A Workstarokon belül négyféle verzió létezik. Rendre 7300, 7400, 7500, 7600-as típusok. A minket érdeklő 7500-as, 6x4-es hajtásképletű, azaz a hátsó kerekeit hajtja. Motorból a Cummins ISL9, 8,9 literes, sorhatos, 380 lóerős, illetve az International saját, Navistar N10, 9,3 literes, szintén sorhatos, 370 lóerős dízelmotorjaival volt rendelhető. Vagy 18 sebességes manuális Eaton/Fuller, vagy 6 sebességes automata Allison váltók közül választhatott a kedves megrendelő. A széria 2008 és 2018 közt készült. Az International jelenlegi kínálatából – link fentebb – a HV széria az utódja.

Az alábbi videó nagyon idevág és megállapítható belőle, hogy a Matchbox jó munkát végzett!


RW005

Jelen postunk tárgya öt változatban létezik és öt modellévben szerepelt az RWR / RW sorozatban. 2009-ben két verziója is kapható volt, 2010-ben pedig e post tárgya debütált. Kilenc évig pihent a széria és 2019-ben amikor az RWR-ből RW-lett, ugyanolyan színekben tért vissza a dömper, mint amilyeneket 2010-ben is viselt. A csomagolása nélkül nem lehet megmondani, hogy egy adott darab melyik évből való. 2020-ban és 2021-ben más-más festésekkel is megjelenik még. Legutoljára ugyanolyan motívummal, mint amit e postban láttok, csak az alapszíne burgundivörös helyett, metál-vörösesbarna. Őszintén szólva nem mernék rá mérget venni, de én ezt amit itt láttok az előbbinek nézem és ezért gondolom, hogy vagy 2010-es, vagy 2019-es évjáratú.

Teljesen elégedett vagyok mind a megjelenésével, mind a részleteivel, azzal meg végképp, hogy a billenőplató – vagy micsodája is van egy ilyen cuccnak – működik! Klassz játékszer.

(sóhaj) Króm!

Nem mernék rá mérget venni, de én ezt burgundyvörösnek nézem. Tehát vagy 2010-es Real Working Rigs...

...vagy 2019-es Working Rigs kiadás. A csomagolásuk nélkül nem lehet őket megkülönböztetni egymástól.

Jók az apró részletei, de a legjobb, hogy működik a billenőplatója! (Még mindig nem vagyok benne biztos, hogy ezt a dolgot így hívják. Ha nem így lenne, legyetek már olyan jók, hogy szóltok!)

A hátsó nemtudomhogyhívjákja ilyet is tud! Félelmetes, hol tart a tudomány! A hátulja is szép részletes.

Meg ilyet is tud!


A két oldalán az alváz eltérő akszesszoárokat hordoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése